Paclan rusza z kampanią

Była ona inspirowana prawdziwą historią z Wrocławia.

Uniwersalną opowieść o sklepie pana Kowalskiego przy ul. Konwaliowej przedstawił Paclan - marka z branży FMCG, której artykuły są obecne w polskich domach od 25 lat.
 
Świąteczny spot wideo przypomina, że aby ocenić wartość rzeczy, trzeba zrozumieć osoby, dla których mają one znaczenie. Worki mogą przechować nie tylko to, co zbędne - czasem służą także jako opakowanie dla tego, co dla niektórych jest prawdziwym skarbem.
 
Opowieść o magii zwykłych rzeczy można obejrzeć od czwartku 6 grudnia na profilach marki Paclan w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube - http://bit.ly/Spot_Swiateczny_Paclan). Od piątku 7 grudnia świąteczny spot miał premierę także na dużym ekranie – przed seansami filmowymi zobaczyli go widzowie Multikina w ponad 30 miastach w całej Polsce.
 
Za koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest Grupa Me & My Friends. Film został nakręcony we Wrocławiu, a jedną z inspiracji do jego powstania była historia, która rzeczywiście wydarzyła się w tym mieście.
 
Najpierw była tutaj kwiaciarnia, potem antykwariat, aż w końcu wnętrze opanowały zabawki. Pan Kazimierz Wojnowski prowadził sklep przy skrzyżowaniu Piastowskiej i Sienkiewicza od lat 80. Niewielki pawilon był w stanie pomieścić setki zabawek i… jeszcze więcej wspomnień. Od podłogi aż po sufit na półkach piętrzyły się rozmaite klocki, lalki, gry planszowe i piłki. Wyjątkowe miejsce cieszyło oczy i rozbudzało wyobraźnię kilku pokoleń wrocławian. Sklep został zamknięty rok temu w grudniu 2017 roku. Obok pustego pawilonu stoi dziś charakterystyczny wrocławski krasnal jako symboliczny pomnik wdzięczności wobec właściciela, który w wieku 91 lat przeszedł na zasłużoną emeryturę. Pan Kazimierz Wojnowski wiedział dokładnie, które dzieci potrzebują pomocy, dlatego często do toreb z zakupami wkładał artykuły szkolne. Później postanowił pójść o krok dalej. Sklep stał się siedzibą fundacji, dzięki której razem z żoną wspierał polską kulturę i młodzież oraz udzielał pomocy mieszkańcom w obliczu różnych nieszczęść, również poza granicami miasta i kraju.
 
Podobnie marka Paclan pragnie w konkretny sposób okazać swoje wsparcie dla lokalnych społeczności. Przed najbliższymi świętami Bożego Narodzenia firma przekaże pomoc wybranej instytucji charytatywnej na Dolnym Śląsku. Jak pokazuje świąteczna historia opowiedziana przez markę Paclan, czasami wystarczy jeden impuls, by zmienić swoje życie i sposób myślenia, a nawet losy innych osób.
 
Joanna Hamdan 8303 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }