Akcja "Serce Rośnie" dobiega końca

To ostatnia szansa by pomóc.

II edycja akcji społeczno-konsumenckiej "Serce Rośnie", zakończy się już 31 grudnia. Do tego czasu każdy może jeszcze pomóc – wystarczy zarejestrować kody z opakowań oznaczone znaczkiem, wspierać cele społeczne i odbierać gwarantowane nagrody.

Ponadto z okazji zbliżającego się finału akcji, Wawel podwaja wartość punktów z kodów i paragonów przyznawanych za poszczególne słodycze.

Pula środków, którą konsumenci mogą przekazać na cele społeczne, to aż 2,5 mln zł, a moc pomagania ma cała oferta Wawelu dostępna na rynku, w tym również słodycze na wagę. Zakup słodyczy oznaczonych serduszkiem, owocuje przekazaniem pieniędzy na jedną z pięciu organizacji charytatywnych: Fundacji Anny Dymnej "Mimo wszystko", Fundacji "Wawel z Rodziną", "Akademii Przyszłości" Stowarzyszenia "Wiosna", Fundacji Jaśka Meli "Poza Horyzonty" i Fundacji Ewy Błaszczyk "Akogo?".

Finał akcji "Serce Rośnie" podsumowany zostanie na gali na początku przyszłego roku.

Joanna Hamdan 7919 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }