Ty to masz gest!

Ruszyła świąteczna akcja Tymbarku.

Z okazji zbliżających się świąt marka zamienia drobne gesty w realną pomoc.

Użytkownicy Facebooka za pomocą aparatu w telefonie mogą korzystać ze specjalnych świątecznych filtrów, które można dodatkowo aktywować za pomocą wybranego gestu. A dzieląc się ze znajomymi zdjęciem lub filmem z nałożonym filtrem – pomagają spełniać dziecięce marzenia. Za każdą taką publikację w aktualnościach lub w relacji na Facebooku marka przekaże 5 zł dla fundacji Mam Marzenie. Łącznie Tymbark zamierza w ten sposób przeznaczyć na spełnianie dziecięcych marzeń aż 100 000 zł.

Świąteczny digitalowy koncept Tymbarku to połączenie najnowszej technologii Augmented Reality i rozpoznawania gestów z ideą robienia na święta dobrych uczynków. W ten sposób marka kolejny raz podkreśla swoje wartości i zachęca fanów do wspólnego działania w szczytnym celu.

Akcja potrwa do 21 grudnia lub do momentu zebrania docelowej kwoty 100 000 zł.

Joanna Hamdan 9049 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }