Muszkieterowie inwestują w Ostrowie

Sklepy Intermarché i Bricomarché w Ostrowie Wielkopolskim zmieniły lokalizację.

Nowe markety są bardziej nowoczesne i mają większe sale sprzedaży – łącznie o ok. 1,5 tys. mkw.  Rozbudowano dostępną dla klientów gamę produktów, powstał także parking na około 180 miejsc. Sklepy znajdują się obecnie przy ul. Poznańskiej 30 i 32, bliżej centrum miasta niż wcześniej. Oficjalne otwarcie Intermarché w nowej lokalizacji odbyło się 7 listopada, a Bricomarché tydzień później – 14 listopada.

Sieć przeprowadziła relokację i powiększyła sklep Intermarché w Ostrowie Wielkopolskim. Sala sprzedaży została rozbudowana o 400 mkw. i obecnie obejmuje 1,7 mkw. powierzchni handlowej. Sklep oferuje szerszą niż dotychczas gamę produktów, w tym m.in. bio-, bezglutenowe, wegetariańskie, odżywki dla sportowców, a także delikatesowych oraz od lokalnych dostawców. Stworzony w nowym koncepcie market zapewnia 180 miejsc parkingowych, siedem kas (o jedna więcej niż w starej lokalizacji), a także dłuższe taśmy boksów kasowych, które umożliwiają wyłożenie większej liczby towarów na taśmę. W sklepie zostało zatrudnionych 10 nowych pracowników – obecnie pracuje tam 55 osób.

– Jesteśmy przekonani, że relokacja sklepów Intermarché i Bricomarché w Ostrowie Wielkopolskim wpłynie na wygodę klientów. Dzięki niej wprowadziliśmy bowiem liczne unowocześnienia i rozwiązania, takie jak, m.in. dostęp do szerszego asortymentu czy wygodniejsze kasy z dłuższymi taśmami – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektor komunikacji i informacji Grupy Muszkieterów. – Docelowo obok sklepów ma powstać także stacja paliw i myjnia samochodowa oraz stacja ładowania samochodów elektrycznych.

Market Bricomarché powiększył salę sprzedaży aż o 1,1 mkw. i obecnie wynosi ona 2,5 mkw. Dzięki temu sklep oferuje szerszą gamę produktów z działów majsterkowanie i ogród. W nowej lokalizacji klienci mają również dostęp do nowo wybudowanej wiaty budowlanej.

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché.

Magdalena Weiss 1755 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }