Filip Chajzer rzuca wyzwanie sieciom

I niemal natychmiast zyskuje pozytywny odzew. Ofiarowanie żywności dla powstańców zadeklarowały już m.in. Lidl, Biedronka, Żabka, Carrefour i Kaufland. Do akcji włączyli się też producenci, m.in. Dawtona, Dr. Oetker czy Herbapol.

Na zdjęciu: Takim postem z 6 grudnia 2018 r. Filip Chajzer zachęcał przedstawicieli sieci Smyk do wsparcia Fundacji Gajusz z Łodzi. Udało się. "Wchodzimy w to, spełnijmy marzenia tych dzieciaków! Możesz już szukać stroju Mikołaja" - odpowiedział Smyk Chajzerowi.

Znany z organizacji dobroczynnych akcji prezenter radiowy i telewizyjny - Filip Chajzer - tym razem rzucił wyzwanie sieciom spożywczym. W poniedziałek 11 grudnia na swoim profilu na Facebooku napisał:  - Drogie działy marketingu małych, średnich i wielkich sieci handlowych. Wiem, że grudzień to dla waszych firm bardzo ważny czas w roku. W tym szczególnym okresie chciałbym poprosić Was (...) o pomoc dla bohaterów Warszawy [pisownia oryginalna]. Marzę o tym, żeby każdy z nich otrzymał wartościową i godną paczkę świąteczną. Potrzebujemy od 200 do 800 jednakowych paczek (zależy to od państwa hojności). Na samej Wigilii będzie ok 150 Powstańców, resztę rozwiozą wolontariusze. Po konsultacji z pracownikami muzeum wydaje nam się, że w paczkach mogłyby się znaleźć - herbata, syrop do herbaty, słodycze, szynka, konfitury, ciasto, być może jakaś nalewka... - tak Filip Chajzer apelował do wskazanych poprzez hasztagi sieci, m.in. Biedronki czy Lidla.

Już kilka godzin później pomoc w stworzeniu paczek dla powstańców zadeklarowały Żabka, Biedronka oraz Auchan i Top Market, które do akcji włączyły się z własnej inicjatywy. W późnych godzinach wieczornych było już wiadomo, że jest to także m.in. Piotr i Paweł oraz producenci: Dawtona, Dr. Oetker, Herbapol czy Krówki z Milanówka .

- 10 grudnia 2018 r. wydarzył się cud. Na mój skromny facebookowy apel o stworzenie paczek dla powstańców odpowiedziały ponad podziałami niemal wszystkie konkurujące ze sobą na co dzień sieci handlowe - skomentował Chajzer w późnych godzinach wieczornych.

Wigilia dla powstańców odbędzie się w Muzeum Powstania Warszawskiego 18 grudnia.

Filip Chajzer już wcześniej organizował (mniej lub bardziej) spontaniczne akcje charytatywne do których wskazywał/"wyzywał" konkretne marki na swoim profilu społecznościowym. Tak było m.in. z siecią Smyk i producentem obuwia. Profil Chajzera na Facebooku obserwuje ponad 800 tys. osób.

 

Ilona Mrozowska 3083 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }