Browar Jastrzębie zbiera na browar

Firma przedłuża termin kampanii equity crowdfunding prowadzonej poprzez platformę finansowania udziałowego Beesfund do końca grudnia 2018 r. Browar pozyskał z niej jak dotąd ponad 1,38 mln zł od prawie 1.800 akcjonariuszy i nadal zamierza zadebiutować na rynku NewConnect.

Na zdjęciu: Piotr Piekarski, prezes zarządu spółki Browar Jastrzębie.

W ramach kampanii crowdfundingowej prowadzonej poprzez platformę Beesfund, która rozpoczęła się październiku 2018 r., Browar Jastrzębie chce pozyskać do 4 mln zł. Kapitał ten zostanie przeznaczony na wybudowanie browaru, w tym zakup kadzi i osprzętu browarniczego, dzięki czemu spółka zamierza osiągnąć ważną pozycję na rynku browarów rzemieślniczych w Polsce.

Do tej pory akcje Browaru Jastrzębie w ramach kampanii na Beesfund objęło 1.798 inwestorów, którzy zainwestowali ponad 1,3 mln zł. Jest to tym samym ogromny społeczny sukces zbiórki, bowiem żadnej innej spółce nie udało się pozyskać środków od tak dużej liczby akcjonariuszy w kampanii equity crowdfunding. Spółka oferuje inwestorom do 17.400.000 szt. akcji, które będą stanowiły 35,15-proc. udział w jej kapitale zakładowym. Następnym etapem rozwoju Browaru Jastrzębie ma być upublicznienie na rynku NewConnect.

Zarząd dobrze ocenia dotychczasowe rezultaty kampanii realizowanej poprzez Beesfund i zwraca uwagę na ogromną liczbę inwestorów, którzy zdecydowali się objąć jej akcje. - Liczba akcjonariuszy, którzy objęli akcje spółki przeszła nasze oczekiwania. Nadal nie pozyskaliśmy jednak pełnej zaplanowanej kwoty 4 mln zł, dlatego zdecydowaliśmy się przedłużyć termin zapisów. Pozyskany kapitał planujemy wykorzystać na budowę browaru. Kolejnym etapem ma być debiut na rynku NewConnect. Jesteśmy przekonani, że upublicznienie spółki na alternatywnym rynku powinno nas jeszcze bardziej uwiarygodnić, a także umożliwić wzmacnianie pozycji - uważa Piotr Piekarski, prezes zarządu spółki Browar Jastrzębie.

Browar Jastrzębie specjalizuje się w piwach kraftowych. Założyciele spółki podjęli decyzję o uniezależnieniu się od zewnętrznych dostawców i zbudowaniu własnego browaru. Aktualnie Browar Jastrzębie ma 9 piwnych stylów, od standardowego Pilsa po mniej klasyczne pozycje takie jak: New Zeland Pale Ale lub Sorachi Ace Single Hop. Linia produktów zawiera obecnie m.in. takie piwa jak: Jastrzębskie Inwestorskie, Jastrzębski Pils, Jastrzębska Belgian IPA, Jastrzębska Double IPA czy Jastrzębskie Trzy Zboża. Budowa własnego browaru pozwoli poszerzyć ofertę o kolejne piwne smaki.

Kampania Browaru Jastrzębie na platformie Beesfund potrwa do 31 grudnia 2018 r. Szczegóły dotyczące emisji znajdują się na stronie - www.jastrzebie.beesfund.com

 

Ilona Mrozowska 2966 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }