Kazar stawia na perfumy
Linię À L’infini marka wspiera tylko w e-commerce i poprzez wysyłkę kreatywną.
Marka Kazar, kojarzona głównie z obuwiem i galanterią skórzaną, wprowadza na półki swoich salonów oraz do sprzedaży internetowej już drugą kolekcję perfum - À L’infini. Składa się ona z sześciu zapachów, czterech kobiecych i dwóch męskich
- Jest to druga kolekcja perfum Kazar, po sukcesie pierwszej, która miała premierę w ubiegłym roku postanowiliśmy stworzyć zupełnie nową. Postawiliśmy na odświeżenie dwóch kultowych zapachów z zeszłorocznej kolekcji damskiego Charmer oraz męskiego Seduire, w których nuty zapachowe są bardziej intensywne - mówi Ewa Kochanowska, specjalista ds. PR & influencer marketingu Kazar.
Na razie firma nie planuje promowania linii poza wsparciem w e-commerce i poprzez wysyłkę kreatywną.
Komentarze