Yves Rocher Polska klientem Kamikaze

Agencja wygrała zorganizowany przez firmę przetarg na obsługę marki Yves Rocher w mediach społecznościowych.

Agencja Kamikaze zajmie się stałą obsługą profilu i grupy marki w Facebooku oraz profilu marki na Instagramie, w tym analizą działań w social mediach, tworzeniem i adaptacją kreacji globalnych oraz ich publikacją i moderacją, jak również organizacją cyklicznych konkursów w Facebooku i na Instagramie.

Firma Yves Rocher Polska wcześniej współpracowała z agencją Green Parrot, która zajmowała się m.in. obsługą i moderacją kont social mediowych.

Kamikaze ma duże doświadczenie we współpracy z markami z rynku kosmetycznego. Obecnie zajmuje się m.in. obsługą w social mediach marek Coty takich jak: Miss Sporty, Rimmel, Sally Hansen, Wella. Agencja współpracuje również od 2 lat z SuperPharm w zakresie działań social mediowych.

Yves Rocher to francuska marka kosmetyczna powstała w 1959r. w Bretanii specjalizująca się w „roślinnej pielęgnacji”. Formuły kosmetyków Yves Rocher, oparte na składnikach pochodzenia naturalnego, bazują przede wszystkim na aktywnych wyciągach roślinnych.  Na polskim rynku działa obecnie 121 sklepów oraz sklep online.

Natomiast Kamikaze to działająca od 12 lat agencja digitalowa z zacięciem strategicznym. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Orange, L'Oréal, Super-Pharm, Eurobank, Kaufland, McCormick, Fortuna, Łowicz, Kotlin.

Joanna Hamdan 7723 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }