Roszady w Beiersdorf

Nowy dyrektor generalny firmy przetasowuje zespół zarządzający.

Nowy dyrektor generalny Beiersdorf - Stefan De Loecker - który stanowisko to obejmie z początkiem stycznia 2019 r. i zastąpi na nim Stefana Heidenreicha, zamierza wstrząsnąć zespołem zarządzającym.

W tym celu zatrudnił menedżerów od swojej konkurencji - firm Procter & Gamble i Reckitt Benckiser.

W związku z tym Asim Naseer, dotychczas globalny dyrektor marketingu P&G zajmujący pielęgnacją skóry, od 1 stycznia 2019 r. zastąpi na stanowisku szefa marek konsumenckich Ralpha Gusko, który obecnie odpowiedzialny jest za region Azji i Pacyfiku. Ralpha Gusko odejdzie z firmy do końca 2019 roku.

Natomiast Ramon Mirt, który kierował działalnością Reckitt Benckiser w Europie Środkowej i Wschodniej, w marcu przyszłego roku przejmie kontrolę nad regionami Bliskiego Wschodu i Ameryki - poinformowała firma.

Ponadto Beiersdorf poinformował, że zarządzanie działalnością konsumencką firmy będzie nadzorowane przez nowo ustanowiony komitet wykonawczy, obejmujący globalnego szefa badań i rozwoju May Shana'a, a także szefa łańcucha dostaw Haralda Embergera.

Źródło i zdjęcie: www.esmmagazine.com

Joanna Hamdan 7723 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }