Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Piwo "Za ostatni grosz" wchodzi na rynek

Od 20 grudnia będzie ono dostępne w sieci sklepów Biedronka.

"Za ostatni grosz" to efekt współpracy Browaru Tenczynek i firmy MojaMuza.

Na początku piwo trafi do sklepów sieci Biedronka. Jako pierwszy na rynku pojawi się Lager przygotowane w jakościowy sposób według receptury i najwyższych standardów Browaru Tenczynek. 

Etykiety nowej serii od Browaru Tenczynek nawiązują do okładki płyty "Za ostatni grosz" Budki Suflera.

Piwo będzie dostępne w formule in&out. Kolejne plany dotyczą wprowadzenia nowych pozycji w tej samej formule, a następnie ciągłego poszerzania dostępności piwa "Za ostatni grosz".

 

Joanna Hamdan 7723 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }