Olej Kujawski 3 ziarna w kampanii

Na billboardzie sponsorskim oraz materiałach VOD.

W nowym billboardzie sponsorskim marka Kujawski promuje Olej Kujawski 3 ziarna, w którego składzie znajdziemy olej rzepakowy, olej z prażonych pestek dyni oraz olej lniany.

Celem billboardu jest pokazanie unikatowego składu Oleju Kujawskiego 3 ziarna, a także pozycjonowanie go jako idealnie nadającego się do smażenia.

Autorem konceptu kreatywnego i billboardów sponsorskich w wersji telewizyjnej oraz VOD jest agencja 4Frame.

Joanna Hamdan 7723 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }