Super-Pharm rozpoczyna sezon świąteczny

Ruszyła kampania sieci prowadzona pod hasłem "Podaruj Bliskim Piękno i Zdrowie".

- Hasło kampanii mówi o pięknie i zdrowiu - te dwie wartości wyróżniają markę Super-Pharm na polskim rynku i zgodnie z tą zasadą od lat komponujemy asortyment naszych sklepów. - mówi Beata Dąbrowska, marketing communication manager, Super-Pharm Poland.

Kampania obejmuje komunikację w prasie, na nośnikach zewnętrznych, w internecie oraz materiały w sklepach i folder. Potrwa do 24 grudnia.

Za jej przygotowanie odpowiada agencja Communication Unlimited, która współpracuje z siecią Super-Pharm od 17 lat.

Joanna Hamdan 7723 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }