"Bo dbasz o dom"

Pod takim hasłem firma Dramers wystartowała z kampanią promującą najnowszy produkt - zawieszki do toalety Brait Rings.

Działania prowadzone będą w magazynach poradnikowych, Internecie i w social mediach. Ponadto w punktach sprzedaży prowadzone będą promocje oraz działania PR. Pierwszy etap kampanii promocyjnej potrwa do końca stycznia 2019 r. W komunikacji po raz pierwszy wykorzystany został nowy slogan marki Brait – "Bo dbasz o dom".

Zdaniem producenta zawieszki do WC Brait Rings mają innowacyjny, opatentowany kształt czterech pierścieni, dzięki któremu woda wypłukuje się wewnątrz i na zewnątrz, gwarantując pianę, widoczny efekt czystości i świeżość toalety. Wypełniające koszyczek mydełka w dwóch wariantach kolorystycznych wykorzystują olejki zapachowe: cytrynowy, leśny oraz morski, zapewniające intensywny zapach do ostatniego spłukania, a specjalna formuła uwidacznia aktywną pianę.

Nowa kostka toaletowa dostępna jest w trzech wariantach: Ocean Rings, Forest Rings i Lemon Rings w rekomendowanej cenie 4,49 zł.

Joanna Hamdan 7723 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }