Duży Ben w nowej szacie

30 listopada do grona 18 sklepów działających pod szyldem Duży Ben (Grupa Eurocash) dołączyły dwie nowe placówki w Lesznie i Obornikach. Obie przygotowane już w nowej szacie graficznej.

Duży Ben to format nowoczesnego specjalistycznego marketu z alkoholem stworzony od podstaw w 2016 r. przez Grupę Eurocash. Koncept łączy ofertę produktów alkoholowych z profesjonalną usługą doradztwa. Ideą sklepów jest model „one-stop-shop”, który w jednym miejscu pozwala zrobić zakupy na różne okazje - od piwa po pracy, przez spotkanie ze znajomymi, po urodziny czy nawet wesele, a wszystkie składowe, jak alkohol, napoje, przekąski i akcesoria dostępne są w jednym miejscu.

Pierwszy Duży Ben został otwarty w maju 2016 r. przy ul. Hetmańskiej w Poznaniu. Obecnie sieć liczy 18 sklepów w Wielkopolsce. Ostatnie otwarcia miały miejsce 30 listopada w Lesznie i Obornikach.

Mimo, że sieć działa od niedawna jej właściciel - Eurocash - zleciła już agencji V&P przygotowanie rebrandingu tych specjalistycznych marketów alkoholowych.

- Współpraca z Grupą Eurocash obejmuje całokształt prac strategicznych i kreatywnych. Agencja opracowała nowe pozycjonowanie, brandbook i nowe logo sieci, które sukcesywnie wprowadzane jest do placówek sieci - tłumaczy agencja. 

Działania komunikacyjne marki prowadzone przez zespół V&P mają na celu budowanie świadomości i wizerunku nowego formatu sieci sklepów alkoholowych.  W ramach działań wspierających sieć Duży Ben agencja odpowiada także za bieżącą komunikację offline i online marki oraz koncepcję i koordynację wydarzeń związanych z otwarciem nowych marketów takie jak: akcje ambientowe i konkursy dla klientów sklepów.

- Celem wszystkich prowadzonych działań jest stworzenie wyjątkowego doświadczenia zakupowego, które odpowiada na potrzeby zmieniających się potrzeb i zachowań zakupowych klientów - wyjaśnia agencja.

Markety Duży Ben powstają w koncepcie franczyzowych i ajencyjnym. Szczegóły tutaj.

 

 

 

 

 

Ilona Mrozowska 2847 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }