Vis à Vis Wilanów już działa

Prace na budowie czwartego centrum handlowego realizowanego przez Grupę Capital Park oraz Real Management zakończyły się i obiekt przywitał już pierwszych gości.

Vis à Vis Wilanów to już czwarte centrum sieci o tej nazwie. Pozostałe funkcjonują w Toruniu, Radomiu i Łodzi.

W centrum działa 17 lokali, w których dostępna jest oferta sklepów spożywczych, punktów usługowych oraz restauracji punktów usługowych i restauracji. W Vis à Vis pojawiły się marki już znane i lubiane, ale zupełnie w nowej odsłonie, jak np. Decathlon, który otwarty został na mniejszej niż zazwyczaj powierzchni – 600 mkw. – ale za to oferuje klientom nowy, niedostępny nigdzie wcześniej koncept.

Część marek wybrała też Vis à Vis Wilanów jako miejsce swojego stołecznego debiutu. W tym gronie znalazła się restauracja szwedzkiej sieci Max Premium Burgers, która otworzyła tu swój pierwszy lokal w Warszawie. Sieć działa tu również w formule „drive in”.

Do grona najemców centrum należeć będą także klinika stomatologiczna Villa Nova Dental Clinic, drogeria Hebe, elektromarket RTV Euro AGD, restauracja indyjska, delikatesy Kwestia Smaku, sklep Owoce i Warzywa Świata, sklep winiarski Vininova, pralnia Lemon Fresh, salon prasowy GLM, kwiaciarnia „Kwiaty i…” i inni. Kolejne marki pojawią się także w Vis à Vis w ciągu następnych kilku miesięcy. W bezpośrednim sąsiedztwie centrum znajduje się także supermarket spożywczy sieci Biedronka.

Warszawskie Vis à Vis jest zlokalizowane przy ul. Przyczółkowej 219/221/223, przy drodze nr 724, łączącej Warszawę z Konstancinem-Jeziorną. Na terenie inwestycji znajduje się parking mieszczący 105 pojazdów, a także 60 miejsc postojowych dla rowerów. 

Inwestorami projektu są Grupa Capital Park oraz Real Management. Za projekt architektoniczny odpowiadała pracownia Archicon, a generalnym wykonawcą była firma Erbud. Komercjalizację centrum prowadzi dział Property Management Grupy Capital Park we współpracy z Boig Property Consulting. Za zarządzanie centrum odpowiedzialny jest dział Asset Management Grupy Capital Park.

Joanna Hamdan 9049 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }