Wokół herbaty

Ruszyła kolejna edycja Dni Herbaty. Jej celem jest promowanie kultury picia tego napoju, jednak w niestandardowej odsłonie.

Kawiarnie i restauracje, które szukają ciekawych propozycji herbacianych na okres jesienno-zimowy mogą wziąć udział w najnowszej odsłonie akcji Dni Herbaty. 

To czas na wzbogacenie oferty o oryginalne i aromatyczne propozycje przygotowane na bazie cejlońskich herbat Dilmah - czarnej, zielonej, zielonej jaśminowej oraz Earl Grey z dodatkiem naturalnych syropów Fabbri, owoców i przypraw.

Wśród tegorocznych propozycji znalazły się autorskie przepisy przygotowane przez Michała Oszczyka, herbacianego eksperta marki Dilmah takie jak: Pomarańczowy Chai - napój na bazie herbaty Earl Grey z dodatkiem nut smakowych pomarańczy, korzennych przypraw i jabłka; Różana Malina - napój na bazie herbaty czarnej z dodatkiem nut smakowych maliny i róży; Cynamonowa Pomarańcza - napój na bazie herbaty zielonej jaśminowej z dodatkiem nut smakowych cynamonu, pomarańczy i jabłka oraz Imbirowy Czarny Bez - napój na bazie herbaty zielonej z dodatkiem nut smakowych imbiru, kwiatu czarnego bzu i czarnej porzeczki.

Akcja promowana jest wśród konsumentów w social mediach, poprzez działania PR i online. Każdy lokal w ramach współpracy otrzymuje specjalnie zaprojektowane menu oraz dedykowane szklanki. Lokale zainteresowane udziałem w tej edycji Dni Herbaty zapraszamy do wysłania zgłoszeń na adres mailowy: dniherbaty@gourmetfoods.pl.

Akcji towarzyszy konkurs dla konsumentów, w którym do wygrania są zestawy produktów marek Dilmah i Fabbri. By wziąć w nim udział wystarczy odwiedzić jeden z lokali biorących udział w projekcie, zamówić jedną z czterech rozgrzewających herbat i zrobić jej zdjęcie. Fotografię należy opublikować na swoim profilu na Instagramie lub pod postem konkursowym na fanpage’u Dilmah z hasztagiem #DniHerbaty. Do treści posta należy dopisać miejscowość i nazwę lokalu.

Regulamin konkursu znajduje się na www.facebook.com/pg/dilmahpl/notes. Oficjalna strona projektu to www.dniherbaty.pl.

Joanna Hamdan 7723 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }