Factory Poznań po renowacji

Centrum outlet zyskało nową przestrzeń zakupową z dominującymi jasnymi kolorami i zmienioną ekspozycją witryn. Neinver rozszerzył też dodatkową dla klientów.

- Zmieniające się oczekiwania konsumentów wytyczają kierunek zmian, w jakim powinien podążać zarządca i właściciel centrum. Dobra oferta outletu to dzisiaj nie tylko satysfakcjonujący zestaw marek i atrakcyjne ceny, choć to podstawa formatu centrum wyprzedażowego, ale też odpowiednie standardy obsługi, pakiet usług dodatkowych i wysokiej jakości przestrzenie zakupowe – uważa Magdalena Chachulska, asset management director, Neinver.

Wnętrza w Factory Poznań zyskały więc - tłumaczy - na atrakcyjności dzięki łagodnym zestawieniom kolorystycznym i dobremu połączeniu zastosowanych materiałów. We wszystkich pasażach wymieniona została posadzka. Jasne panele z dominującą bielą i szarościami, odwołującymi się do kolorów ziemi, uczyniły je bardziej przestronnymi.

Zmianę przeszły też korytarze prowadzące do toalet.

Klienci poznańskiego outletu zyskali nowe strefy relaksu, zbudowane w dwóch formatach - mniejszym i większym. Krótką przerwę w zakupach spędzić mogą teraz na kanapach w otoczeniu roślinności. Strefy zaopatrzone są w punkty ładowania urządzeń mobilnych, zarówno indukcyjne, jak i tradycyjne z kablami USB.

- Klienci Factory Poznań przyjeżdżają do outletu z miejscowości, oddalonych nawet o 100 km. Robiąc zakupy, oczekują komfortu i dobrych standardów we wszystkich aspektach funkcjonowania centrum. Nowe wnętrza mają szansę spełnić oczekiwania nawet tych najbardziej wymagających – mówi Aleksandra Grychowska, dyrektor Factory Poznań.

Dla dzieci powstał plan zabaw z minikinem. To forma niskiej zabudowy, bezpiecznej nawet dla najmłodszych - z miękką posadzką, tablicami edukacyjnymi wspierającymi aktywność manualną i małą ścianką wspinaczkową. Na dużym ekranie ledowym emitowane są popularne bajki.

Factory Poznań, podobnie jak pozostałe outlety z portfolio Neinver w warszawskim Annopolu i Ursusie oraz w Krakowie, przygotowało dla klientów zestaw dodatkowych usług i udogodnień. Standardem są już pokoje dla rodziców z dziećmi, zaopatrzone w fotele do karmienia czy przewijaki. Rodziny mogą parkować samochody na poszerzonych miejscach bezpośrednio przed wejściem głównym. Dostępne są również auta Traficar do wypożyczenia na minuty, stacja miejskich rowerów Nextbike, czy punkt ładowania samochodów elektrycznych.

Factory Poznań odwiedza każdego roku kilka milionów klientów - mieszkańców Wielkopolski i turystów. To jedyne centrum outlet w regionie. Na prawie 15 tys. mkw. powierzchni handlowej, skupia 90 salonów popularnych marek niemal wszystkich branż: od mody damskiej i męskiej, przez obuwie, galanterię skórzaną, akcesoria, artykuły wnętrzarskie, kosmetyki, po mocną ofertę marek sportowych i outdoorowych – z segmentu mid-mass market i premium.

Centrum zlokalizowane jest w podpoznańskim Luboniu, w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A2. Posiada parking na 800 samochodów.

Neinver to hiszpańska, międzynarodowa firma, specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i Factory.

 

Katarzyna Pierzchała 2772 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }