Tesco wchodzi w deal z VW

Największy brytyjski detalista Tesco i niemiecki producent samochodów Volkswagen stworzą sieć ładowania pojazdów elektrycznych w Wielkiej Brytanii.

W ramach partnerstwa Tesco i Volkswagen w ciągu najbliższych trzech lat zbudują ponad 2400 zatok ładowania samochodów elektrycznych przy 600 sklepach Tesco.

Samochody elektryczne i inne pojazdy zasilane alternatywnymi paliwami stanowią około 6% sprzedaży w Wielkiej Brytanii i stanowią najszybciej rosnącą część rynku, która tylko w tym roku - m.in. dzięki systemom wsparcia przez państwo - wzrosła o 22%.

Stacje ładowania zostaną zainstalowany przez firmę Pod Point - czołowego brytyjskiego dostawcę tego typu usług, który ma ponad 2500 ogólnodostępnych zatok w różnych lokalizacjach, w tym w punktach sprzedaży detalicznej, stacjach obsługi i węzłach transportowych.

Pod Point powiedział, że umowa między Tesco a Volkswagenem doprowadzi do 14% wzrostu liczby publicznych zatok ładunkowych w Wielkiej Brytanii.
 
Klienci będą mogli skorzystać ze standardowej ładowarki o mocy 7kW za darmo bądź z ekspresowej ładowarki o mocy 50 kW w cenie rynkowej.

Tesco skomentowało, że to element inicjatywy zobowiązania do wykorzystywania w 100% energii ze źródeł odnawialnych do 2030 r.
Magdalena Weiss 1697 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }