Świąteczna metamorfoza Media Expert

Z okazji zbliżających się świąt Media Expert przyjmuje nazwę Prezenty Expert. Hasłem przewodnim akcji jest: "Miliony prezentów, miliony uśmiechów".

- Jesteśmy największą siecią elektromarketów w Polsce, a święta to tradycyjny okres kupowania prezentów, także w naszych sklepach – tłumaczy Michał Mystkowski, rzecznik prasowy. - Dlatego chcemy pomóc klientom w tym gorącym okresie i wierzymy, że przyjęcie nazwy Prezenty Expert dodatkowo nas do tego zmotywuje. Będziemy inspirować miliony Polaków do postawienia na modne i praktyczne prezenty technologiczne - tłumaczy.

Celem kampanii reklamowej jest zainspirowanie Polaków do miejsca na zakup prezentów dla najbliższych, zarówno tych najmłodszych, jak i nieco starszych. W dodatku w jednym miejscu i na każdą kieszeń.

Od lat produkty elektroniki użytkowej – smartfony, laptopy, nowoczesne telewizory, gry i konsole, produkty do pielęgnacji ciała, czy technologiczne nowinki są wskazywane jako najbardziej pożądane prezenty świąteczne. To najprostszy sposób na minimalizację ryzyka świątecznych „wpadek”.

- Warto się zastanowić, czy w tym roku skarpetek nie zastąpić bezprzewodowym głośnikiem, w miejsce kolejnego krawata kupić motywujący do aktywności sportowej smartwatch, a tegorocznej emisji klasyki kina „Kevin sam w domu” nie obejrzeć wspólnie z bliskimi na nowym, dużym telewizorze – podpowiadają przedstawiciele z Media Expert.

Zapewniają oni, że pomysłów na zakup udanych prezentów z pewnością nie zabraknie. Tym bardziej, że klienci znajdą w ofercie Prezenty Expert produkty w różnych kategoriach cenowych, a pracownicy będą służyć wsparciem, wiedzą i doświadczeniem.

Sieć zapowiada, że na stronie mediaexpert.pl pojawi się również specjalny świąteczny prezentownik z podpowiedziami, jakie prezenty mogą być najlepiej dopasowane do obdarowywanej osoby.

Cała akcja potrwa do 24 grudnia. Media Expert jest siecią 459 elektromarketów w Polsce w 377 miastach na terenie całego kraju. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Elektromarkety Media Expert oferują produkty w kategorii smartfonów, laptopów, multimediów, a także segmentu RTV i AGD i sprzętu fotograficznego. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów.

Katarzyna Pierzchała 2368 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

  • odpowiedz

    Jak już robią jakąś akcję - co prawda raz na ruski rok - to z grubej rury i dzięki temu są zauważeni. Wniosek jest taki, że nie ma co się rozdrabniać. Dodatkowy + za odwagę, bo w dzisiejszych czasach większość działań marketingowych polega na kserowaniu innych.

  • odpowiedz

    Moim zdaniem fajny pomysł, brakuje nam takich akcji świątecznych z prawdziwego zdarzenia. Cel osiągnęli, przyciągnęli moją uwagę i najpewniej odwiedzę sklep

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }