Sidolux M w nowej odsłonie

Polski producent chemii gospodarczej Lakma Strefa przeprowadza redesign jednej ze swoich flagowych linii produktowych.

Nowa identyfikacja wizualna porządkuje ofertę marki Sidolux M i wskazuje podział linii na trzy kategorie odpowiadające kolejnym etapom sprzątania: czystość, pielęgnacja i renowacja.

- Kolorem przewodnim w nowej szacie graficznej linii Sidolux M stał się odcień miętowego. Według jednego z najważniejszych mediów trendsetterskich – WGSN będzie to jeden z topowych kolorów na sezon wiosna/lato 2020. Oddaje on charakter nowoczesnych mebli – lekkich, finezyjnych i z pomysłem. Wprowadzenie nowego opakowania sprawi, że produkty przykują uwagę klientów spoglądających na sklepową półkę – mówi Aleksandra Dudek, brand manager marki Sidolux.

Zdaniem producenta czytelna i przejrzysta komunikacja na opakowaniach sprawi, że konsument bez zastanowienia będzie w stanie dobrać idealny produkt do swoich potrzeb. Produkty Sidolux M Czystość  usuwają zabrudzenia bez pozostawiania smug, delikatnie nabłyszczają i chronią przed kurzem. Środki do pielęgnacji wydobywają głębię koloru mebli, eksponują fakturę drewna oraz nabłyszczają i chronią powierzchnie. Preparaty do renowacji nadają się do podniszczonych mebli podkreślając strukturę drewna oraz maskując drobne rysy.

- Skład preparatów do czyszczenia i pielęgnacji mebli pozostaje taki sam. Zależy nam, aby klienci mieli pewność, że pomimo nowej szaty graficznej, mogą liczyć na sprawdzoną jakość produktu. Jest to bardzo istotna informacja ze względu na konsumenckie przyzwyczajenia do działania i skuteczności preparatów linii Sidolux M. Nowością są natomiast produkty Sidolux M Renowacja, których receptura opiera się na naturalnych olejach – dodaje Aleksandra Dudek.

Lakma Strefa to polski producent chemii gospodarczej. W swojej ofercie ma środki znanych i cenionych od lat marek, takich jak: Sidolux, Perlux, Dywanlux czy najmłodsza z nich – Sollux Organic. 

Joanna Hamdan 7723 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }