3M z kampanią #WyobrazMYtoSobie

Jej celem jest podkreślenie roli jaką odgrywa wyobraźnia w rozwoju nauki.

Wydarzeniem otwierającym kampanię jest publikacja State of Science Index, czyli raportu 3M z badania przeprowadzonego na próbie 14 tys. respondentów z 14 krajów świata, w tym Polski, prezentującego społeczną percepcję nauki.

Wynika z niego m.in., że zdaniem 49% naszych rodaków nauka jest bardzo ważna dla społeczeństwa, ale już znacznie mniej – 37% badanych, twierdzi, że jest ona istotna dla ich życia codziennego. Ponadto 42% respondentów z Polski powiedziało, że gdyby nauka nie istniała, ich życie nie różniłoby się w szczególny sposób. Jednocześnie prawie trzy czwarte badanych zapewnia, że „będzie zachęcać dzieci do rozwoju w obszarze nauk ścisłych”.

3M chce zwrócić uwagę na rozdźwięk pomiędzy wyobrażeniami o nauce i oczekiwaniami wobec niej w Polsce i na świecie oraz zainicjować społeczną dyskusję na temat jej realnego wpływu na życie konsumentów.

- Kampania ”WyobraźMy to sobie” jest skierowana do osób ciekawych świata, nastawionych na rozwiązywanie problemów i chcących codziennie odkrywać nowe rzeczy. Pokazujemy, że nauka to nie tylko odkrycia wielkich uczonych, ale też inspiracje i rozwiązania, z których korzystamy każdego dnia. Chcemy zachęcać, by poprzez zadawanie sobie pytania „co by było gdyby?” obudzili w sobie odkrywców. Wierzymy, że dzięki temu pokażemy im, jak ciekawość prowadzi do rozwiązywania niepozornych problemów, czyniąc świat lepszym na tysiące sposobów – mówi Justyna Bielewicz, strategy, marketing & sales leader 3M Poland & Ukraine.

Kolejnym wydarzeniem, towarzyszącym kampanii, jest wizyta w Polsce Jayshree Seth – 3M chief science advocate, która będzie jedną ze spikerek tegorocznej edycji Women in Tech Summit – konferencji organizowanej przez Fundację Perspektywy pod koniec listopada w Warszawie, skupiającej ponad 1000 kobiet zajmujących się na co dzień branżą IT, inżynierią, nauką oraz innowacjami technologicznymi.

Kampania będzie także wspierana poprzez współpracę z polskimi influencerami znanymi z realizacji materiałów przybliżających praktyczne aspekty odkryć naukowych: Kasią Gandor i Emce Kwadrat. Premiera materiałów z ich udziałem została zaplanowana na listopad i grudzień 2018.

Kampanię #WyobrazMYtoSobie promują spoty dostępne na stronie internetowej, a dodatkowo będą prowadzone działania w digitalu oraz w prasie.

3M Poland jest oddziałem międzynarodowego koncernu Minnesota Mining and Manufacturing, zajmującym się sprzedażą i produkcją. W 2016 r. 3M w Polsce obchodziła 25-lecie działalności na polskim rynku. W ciągu tego czasu firma zainwestowała w naszym kraju ponad 500 mln dolarów. Obecnie 3M w Polsce ma 4 ośrodki produkcyjne: dwa we Wrocławiu, w Janinowie k. Grodziska Mazowieckiego oraz w Rabce. Firma zatrudnia w Polsce ponad 3 tys. pracowników i oferuje około 10 tys. produktów w ramach 5 grup biznesowych: ochrona zdrowia, produkty konsumenckie, bezpieczeństwo i grafika, przemysł, elektronika i energetyka. Centrala firmy mieści się w Kajetanach k. Warszawy. Ponadto od 2013 r. we Wrocławiu działa nowoczesne Centrum Innowacji 3M, przestrzeń, w której firma prezentuje innowacyjne technologie i rozwiązania. Trzy lata później, również we Wrocławiu, koncern uruchomił Centrum Usług Wspólnych 3M na obszar Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, a we wrześniu 2017 r. Centrum Szkoleniowe 3M.

Joanna Hamdan 12135 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.