Biedronka testuje oddzielne lady mięsno-wędliniarskie

Nowe rozwiązanie sieć wprowadziła na razie w kilkunastu sklepach na terenie różnych miast. Od tego jak dużą popularnością będą cieszyć się wśród klientów zależy czy pojawią się również w innych placówkach.

Dzięki przejęciu w końcu września pięciu lokalizacji po sklepach sieci Piotr i Paweł - dwa sklepy we Wrocławiu i po jednym w Poznaniu, Tychach i Kaliszu - Biedronka zyskała gotowe placówki z obsługiwanymi przez załogę sklepu stoiskami serowo-wędliniarskim (na zdjęciu).

- Działają on w naszej sieci od 28 września, czyli zaledwie od kilku tygodni. To zbyt krótki okres na formułowanie ocen. Zapraszamy jednak klientów do odwiedzania tych wyróżniających się sklepów m.in. właśnie ze względu na oddzielne stoiska z mięsem i wędlinami, serami oraz wyrobami garmażeryjnymi - mówi Maria Szymankiewicz, specjalista ds. relacji zewnętrznych w Jeronimo Martins Polska. - Ich wprowadzenie to kolejny krok w konsekwentnym rozszerzeniu oferty Biedronki. Obecnie oddzielne lady mięsno-wędliniarskie funkcjonują w kilkunastu sklepach sieci na terenie różnych miast. Jesteśmy na etapie sprawdzania, jak dużą popularnością cieszą się one wśród klientów - dodaje Maria Szymankiewicz.

Od tego z jakim przyjęciem spotkają się wśród klientów zapewne zależało będzie czy takie rozwiązanie pojawi się również w innych placówkach sieci. Do tej pory bowiem, nawet w najnowszym koncepcie Biedronki 2.0, wydzielone stoiska z mięsem i wędlinami, nie pojawiały się.

Mowa tu na przykład o Biedronce, która od września działa w samym sercu stolicy, u zbiegu Al. Jerozolimskich i ul. Kruczej, w budynku Centralnego Domu Towarowego znanego jako DH Smyk. Placówka ta ma ok. 800 mkw. powierzchni, ale nie uwzględniono w niej miejsca na mięso czy sery sprzedawane na wagę. Pojawiły się za to kasy samoobsługowe oraz muzyka w tle - te dwa rozwiązania również testowane są w sieci.

Obok Biedronki na polskim rynku działają jeszcze takie dyskonty jak Lidl, Netto czy Aldi. Żaden z nich nie ma w swoich placówkach lad mięsno-wędliniarskich z produktami na wagę, które wymagają dodatkowej obsługi załogi. 

 

Ilona Mrozowska 2847 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }