Markę własną Carrefoura czekają zmiany

Dotyczyć one będą układu graficznego elementów opakowań.

Projekt dotyczy kilkunastu linii produktowych marki własnej Carrefour.

Na półkach sklepowych można już spotkać nowe opakowania, a w ciągu najbliższych miesięcy trafi do nich kolejna partia. 

Altavia na zlecenie Carrefoura pracuje właśnie nad wymianą szaty graficznej opakowań kilkunastu linii produktowych marki własnej zgodnie z centralnymi założeniami Carrefoura.

Są to m.in. opakowania: produktów słodkich takich jak chałwy, ciastka, drażetki, miody; bakalii suszonych (15 rodzajów); dodatków do ciast; świeżych dań, takich jak naleśniki czy pierogi; chlebów pełnoziarnistych; produktów chemii gospodarczej takich jak płyny czyszczące; odświeżaczy powietrz; papierów toaletowych; ręczników papierowych; pasztetów sojowych oraz produktów z serii „Bio” takich jak syrop z agawy, kawy czy miod.

Równolegle Altavia projektuje nowe opakowania dla całej gamy chusteczek higienicznych marki własnej Carrefour, które dodatkowo na okres zimowy zyskają specjalną grafikę świąteczną. Produkty w nowych opakowaniach będą pojawiały się na półkach sklepowych Carrefour do końca bieżącego i na początku przyszłego roku.

Rebranding opakowań związany jest zarówno z wprowadzaniem systemu znakowania SENS, jak i realizacją nowych wytycznych międzynarodowych sieci Carrefour.

Docelowo na wszystkich opakowaniach spożywczych produktów marki własnej Carrefour mają znaleźć się oznakowania SENS (pierwsze pojawiły się jesienią ub.r.).

Od początku tego roku roku Altavia Polska przygotowała dla Carrefour już ponad 300 projektów opakowań, a kolejne są w fazie realizacji. Wcześniej, w 2017 roku, Altavia Polska zrealizowała zamówienia na 259 projektów dla Carrefour w ramach wymiany opakowań marek na wyłączność, zarówno jednostkowych jak i zbiorczych.

Joanna Hamdan 13849 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.