OPI wkracza na polski rynek

Wywodząca się z Hollywood marka lakierów do paznokci właśnie otworzyła pierwszy w Polsce punkt sprzedaży stacjonarnej.

Firmowy punkt z pełnym asortymentem mięci się w Galerii Krakowskiej.

Na stoisku (wyspie) dostępne są wszystkie produkty do użytku domowego z portfolio marki.
 
- Pomysł na powstanie takiego punktu powstał z chęci zaprezentowania każdemu klientowi, a nie tylko bywalcowi salonów kosmetycznych ogromnego i kolorowego portfolio marki OPI, która na całym świecie dostępna jest niemal na każdym rogu, zaczynając od lotnisk, a kończąc na butikach – mówi Monika Król, PR manager marki OPI w Polsce.
 
Twórczynią i kreatorką kolorów lakierów OPI jest Suzi Weiss Fischmann, zwana "Pierwszą Damą lakierów do paznokci". Oprócz regularnych kolekcji stworzyła również kolekcje lakierów do wielkich produkcji filmowych Disneya, a także dla największych marek z okazji ich jubileuszy (np. kolekcję na 50-lecie Forda Mustanga czy z okazji 125. rocznicy słynnego napoju Coca-Cola).
 
W Polsce OPI występuje głównie w salonach kosmetycznych i wyspecjalizowanych „nail barach”. Z produktów słynnej amerykańskiej marki korzystają również m.in. salony Manicure Express oraz ManiPedi, które znajdują się na terenie Galerii Krakowskiej.
 
Wyspa OPI w Galerii Krakowskiej jest zlokalizowana na poziomie 0. Punkt nie oferuje usług manicure.
 
Oprócz marki OPI swój debiut w Galerii Krakowskiej miały inne salony z segmentu beauty, np. pierwszy w centrum Krakowa The Body Shop czy pierwszy w Małopolsce salon Bath & Body Works.

 

Joanna Hamdan 14001 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.