OPI wkracza na polski rynek
Wywodząca się z Hollywood marka lakierów do paznokci właśnie otworzyła pierwszy w Polsce punkt sprzedaży stacjonarnej.
Na stoisku (wyspie) dostępne są wszystkie produkty do użytku domowego z portfolio marki.
- Pomysł na powstanie takiego punktu powstał z chęci zaprezentowania każdemu klientowi, a nie tylko bywalcowi salonów kosmetycznych ogromnego i kolorowego portfolio marki OPI, która na całym świecie dostępna jest niemal na każdym rogu, zaczynając od lotnisk, a kończąc na butikach – mówi Monika Król, PR manager marki OPI w Polsce.
Twórczynią i kreatorką kolorów lakierów OPI jest Suzi Weiss Fischmann, zwana "Pierwszą Damą lakierów do paznokci". Oprócz regularnych kolekcji stworzyła również kolekcje lakierów do wielkich produkcji filmowych Disneya, a także dla największych marek z okazji ich jubileuszy (np. kolekcję na 50-lecie Forda Mustanga czy z okazji 125. rocznicy słynnego napoju Coca-Cola).
W Polsce OPI występuje głównie w salonach kosmetycznych i wyspecjalizowanych „nail barach”. Z produktów słynnej amerykańskiej marki korzystają również m.in. salony Manicure Express oraz ManiPedi, które znajdują się na terenie Galerii Krakowskiej.
Wyspa OPI w Galerii Krakowskiej jest zlokalizowana na poziomie 0. Punkt nie oferuje usług manicure.

Joanna Hamdan
14001 Artykuły
Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.