Kreatura 2018: 7 nagród głównych i 13 wyróżnień

Jury zdecydowało również o przyznaniu dwóch nagród specjalnych.

22 listopada odbyła się gala wręczenia nagród w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2018. W tym roku spośród 46 nominowano prac ostatecznie jury konkursowe pod przewodnictwem Dawida Szczepaniaka, executive creative directora i partnera polskiego oddziału VML, przyznało 7 nagród głównych i 13 wyróżnień. Nagrodę specjalną w kategorii film – wideo w internecie za mistrzowskie opanowanie formatu wideo przyszłości otrzymała agencja Just za kampanię "Prerolle" przygotowaną dla Credit Agricole Bank Polska SA. Druga nagroda specjalna - za mistrzowskie opanowanie formatu radiowego, który dla wielu, niesłusznie, był już przeszłością - trafiła do Must Be Loud i Studio Głośno za kampanię "Pies zawsze pomaga" przygotowaną dla Fundacji Viva! Akcja dla zwierząt.

Poniżej prezentujemy pełną listę uhonorowanych statuetkami Kreatury:

Agencja: VIMN Poland
Klient: Viacom CEEI
Marka: Paramount
Tytuł pracy: "Paramount Jesienna Kampania"

Agencja: Panato
Klient: Tramwaje Warszawskie
Marka: Film w ramach kampanii społecznej "Bądźmy razem bezpieczni"
Tytuł pracy: "Smartfonowi Zombie"

Firma: Must Be Loud, Studio Głośno
Klient: Fundacja Viva! Akcja dla zwierząt
Marka: schronisko.info.pl
Tytuł pracy: "Pies zawsze pomaga"

Agencja: Agencja Warszawa
Klient: IKEA Retail
Marka: Sklep IKEA Lublin
Tytuł pracy: "IKEA Po Sąsiedzku"

Agencja: Just
Klient: Credit Agricole Bank Polska SA
Marka: Konto dla Ciebie
Tytuł pracy: "Uważny Bank"

Agencja: GPD Agency
Klient: John Dog
Marka: Sklep internetowy www.johndog.pl
Tytuł pracy: "raPSY"

Agencja: Quad/Graphics Europe
Klient: Zortrax SA
Marka: 3 różne drukarki 3D
Tytuł pracy: "The king is coming"

Listę wszystkich nagrodzonych opublikujemy na stronie Kreatura.pl. 

Oprócz Dawida Szczepaniaka w jury zasiadali także: Małgorzata Budnik - kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services, Paweł Dobrowolski - chief creative director H2H.tech, Filip Fiedorow - dyrektor marketingu IKEA Polska, Marta Łysiak - managing director agencji contentmarketingowej Labcon, Wojciech Papuziński - creative group head Schulz Brand Friendly, Gustaw Rozmarynowski - prezes zarządu, współzałożyciel agencji Digital Kingdom. Natalia Skrzypek - social media stack leader Dentsu Aegis Network Polska, Sebastian Szysz - strategy director Zenith, i Malwina Wróblewska - digital media product director LiquidThread (Publicis Media).

Konkurs niezależnej kreacji Kreatura odbywa się od 1996 r., organizatorem jest "Media & Marketing Polska". 

Katarzyna Kacprzak 19 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }