Serenada dla Dzieci

W ramach akcji Serenada dla Dzieci można głosować na wybrane przychodnie, w których powstaną kąciki zabaw dla najmłodszych.

Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi, Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie, ale także Centrum Medycyny Rodzinnej w Lubartowie i poradnie lekarskie w Pruszczu, Serocku i Ustrzykach Dolnych biorą udział w akcji Serenada dla Dzieci.

Jest to ogólnopolska inicjatywa Spółdzielczej Mleczarni Spomlek, w ramach której firma organizuje kąciki zabaw dla dzieci w poradniach przyszpitalnych oraz przychodniach zdrowia. Pierwsze z nich powstały w Radzyniu Podlaskim, Parczewie, Chojnicach i Młynarach, gdzie mleczarnia ma swoje oddziały. W tegorocznej edycji to pracownicy i dostawcy mleczarni Spomlek sami wyszli z inicjatywą i zaproponowali miejsca, w których takie kąciki mogłyby powstać.
 
- Jesteśmy firmą zaangażowaną w sprawy społeczne i wspieramy inicjatywy, które służą lokalnym społecznościom. Pomysł organizowania takich wyjątkowych przestrzeni dla dzieci zrodził się naturalnie z naszej potrzeby edukowania najmłodszych w zakresie zdrowego stylu życia, którego podstawą obok racjonalnego odżywiania, powinna być twórcza, kreatywna zabawa. Zależy nam na tym, aby nasza inicjatywa cały czas się rozwijała i widząc w niej duży potencjał, w tej edycji zaprosiliśmy do udziału również placówki z innych miast Polski - mówi Edward Bajko, prezes zarządu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek

W sumie chęć udziału zgłosiło 18 placówek z różnych miast Polski. Każdy może włączyć się w akcję, oddając swój głos na wybraną przez siebie placówkę zdrowia poprzez stronę internetową www.serenadadladzieci.com Pięć placówek z największą ilością głosów otrzyma w prezencie od mleczarni Spomlek „Serenadowy Kącik Zabaw” dla dzieci. Każde takie miejsce wyposażone będzie w dużą interaktywną zabawkę, zaprojektowaną w konsultacji z pedagogami i psychologami dziecięcymi oraz mebelki w ciepłej żółtej barwie, nawiązującej do kolorów marki Serenada.

Głosowanie potrwa do 21 grudnia, a zwycięzców, do których trafią „Serenadowe Kąciki Zabaw” poznamy w styczniu przyszłego roku.
 
Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.