Milka sponsorem skoczków narciarskich

Należąca do Mondeleza marka czekolady Milka, na rynku od 25 lat, została oficjalnym sponsorem Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich. Pod hasłem "Sercem z naszymi" rusza szereg aktywności marki.

Środki przekazane przez producenta marki Milka w ramach oficjalnego sponsoringu zostaną wykorzystane m.in. na zapewnienie kadrze jak najlepszego, zaawansowanego technologicznie sprzętu, w tym np. przeprowadzenie testów nowych kombinezonów, butów czy zapięć dla skoczków polskiej Kadry A.

Jak informuje Mondelez, w Polsce gdzie skoki narciarskie są sportem narodowym, zaangażowanie będzie miało szczególny wymiar, ponieważ ważnym elementem partnerstwa Milki i PZN jest uruchomiony długofalowy Projekt Wspierania Młodych Skoczków.

- Wspólnie dołożymy starań, by rozwijać skrzydła naszym przyszłym mistrzom. Tak, by nie tylko dziś, ale i za 10 czy 20 lat Polskę porywała fala wyjątkowych emocji kibicowania i dumy – mówi Janusz Idczak, prezes Mondelez Polska.

I dodaje, że firma od niemal 25 lat wspiera gwiazdy sportów zimowych w ich przygotowaniach oraz treningach do największych międzynarodowych zawodów, ale w Polsce - kraju mistrzów skoków narciarskich, takich jak Adam Małysz i Kamil Stoch, nowe partnerstwo ma szczególne znaczenie. - To znacznie więcej niż sponsoring – zapewnia Idczak.

Dlaczego Milka?

I tłumaczy skąd zaangażowanie marki w sporty zimowe. Ponieważ korzenie marki Milka od zawsze związane są z górami. Swoją aktywność jako sponsor sportów zimowych Milka rozpoczęła dokładnie w 1995 r., wraz z pierwszą obecnością fioletowej krowy Milka na stoku w Lienz w Austrii. Od tego momentu marka towarzyszyła sportowcom podczas setek zawodów Pucharu Świata czy Mistrzostw Świata. W świat skoków narciarskich Milka wkroczyła jako sponsor Martina Schmitt’a - partnerstwo to zaczęło się podczas Pucharu Świata FIS w 1999 r. i trwało przeszło 17 lat. Ponadto, Milka była także dwukrotnie głównym sponsorem prestiżowego Turnieju Czterech Skoczni. Od 2014 do 2017 r. ambasadorem marki w skokach narciarskich był Andreas Wellinger.

Kluczowym elementem decyzji o wsparciu poszczególnych sportowców jest zawsze zgodność z wartościami ważnymi dla samej marki, takimi jak autentyczność, delikatność, dobro, zapał do życia oraz miłość do natury. Marka wielokrotnie wspierała na świecie wybitnych skoczków w ich indywidualnych aktywnościach. Jednak tym razem, na polskim rynku, uznano, że najważniejsza jest drużyna. Według producenta, polska kadra skoczków wielokrotnie pokazała prawdziwego ducha.

Dlatego Milka wesprze cały zespół. W nadchodzącym sezonie 2018/2019 Milka, oprócz Polskiej Kadry Skoczków Narciarskich, wspiera aż sześć narciarek alpejskich: Anna Veith (Austria), Michaela Kirchgasser (Austria), Tessa Worley (Francja), Tina Maze (Słowenia), Ilka Štuhec (Słowenia), Ester Ledecká (Czechy).

 - Cieszę się, że jako Polski Związek Narciarski nawiązaliśmy współpracę z marką Milka, która w skokach narciarskich jest obecna już od wielu la - komentuje Apoloniusz Tajner, prezes Polskiego Związku Narciarskiego. - Decydując się na wsparcie zarówno zawodowych skoczków Kadry A, jak i młodych adeptów klubów sportowych, dowodzi, że zależy jej na rozwoju całej dyscypliny sportowej w Polsce – dodaje.

Długofalowy Projekt Wspierania Młodych Skoczków jest efektem bliskiej współpracy z PZN, który pomógł wskazać Milce kluczowe wyzwania, przed którymi stoją młodzi sportowcy. Pierwsza edycja akcji rozpocznie się wraz z początkiem zimowego sezonu 2018/2019. W pierwszej kolejności, Milka przekaże klubom dopasowane do potrzeb młodych skoczków kaski narciarskie oraz zapewni im dostęp do profesjonalnych sesji fizjoterapeutycznych. Milka myśli o zainicjowanym projekcie w wymiarze długofalowym, dlatego postanowiła sfinansować także szkolenia dla trenerów młodych skoczków.

Kampania „Sercem z naszymi” w Polsce

Obok sponsoringu, marka zaplanowała w Polsce szereg działań towarzyszących. Polacy będą mogli m.in. być bliżej skoczków - materiały przygotowane we współpracy z Milką na temat przygotowań skoczków polskiej kadry do kolejnych konkursów w Pucharze Świata, ich treningów oraz wyników będzie można znaleźć w prasie jak i w internecie oraz na stronie www.milka.com.pl.

Dołączenie Milki do grona sponsorów polskiej kadry skoczków narciarskich to dla marki tak duże wydarzenie, że symbol partnerstwa będzie obecny na flagowym produkcie – tabliczce mlecznej czekolady. Z tej okazji powstała nowa szata graficzna czekolady ze skoczkiem narciarskim oraz hasłem „ulubiona czekolada polskich skoczków”. Milka w nowych opakowaniach pojawi się w sprzedaży wraz z rozpoczęciem sezonu skoków. Wizerunek skoczków pojawi się także w nowej kampanii „Milka. Sercem z naszymi” – polskich skoczków będziemy mogli zobaczyć m.in. w reklamach TV i w kanałach online wspierających kampanię.

 

Ilona Mrozowska 2847 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }