Biedronka w kolejnej prestiżowej lokalizacji

Biedronka otworzy swój sklep w kompleksie The Warsaw HUB powstającym na warszawskiej Woli. Dyskont zajmie 1085 mkw. w pasażu handlowo-usługowym zlokalizowanym w podziemnej części obiektu.

Na zdjęciu: Projekt The Warsaw HUB. Budynek ma być gotowy na przełomie 2019/2020 r.

Właściciel Biedronki, firma Jeronimo Martins Polska, podpisał z Ghelamco umowę na wynajem 1085 mkw. powierzchni usługowej w The Warsaw HUB na okres 10 lat z opcją przedłużenia do 15. Sklep będzie się mieścił w handlowo-usługowym pasażu, który powstanie na poziomie -1 biznesowego kompleksu. Znajdą się w nim również restauracje, kawiarnie, drogeria, pralnia i inne lokale usługowe. Pasaż będzie mieć bezpośrednie połączenie ze stacją metra rondo Daszyńskiego.    

Kompleks ma być gotowy na przełomie 2019/2020 r.

– Projektując The Warsaw HUB zależało nam na tym, aby jego innowacyjność opierała się nie tylko na najlepszych rozwiązaniach technologicznych i architektonicznych, ale również odpowiadała na współczesne potrzeby najemców. Sklep popularnej sieci Biedronka wpisuje się w naszą strategię stworzenia z The Warsaw HUB samowystarczalnego kompleksu biznesowego, który oferuje swoim pracownikom szeroki wachlarz usług i udogodnień – mówi Jarosław Zagórski, dyrektor handlowy i rozwoju Ghelamco Poland.

Okolice Ronda Daszyńskiego to najdynamiczniej rozwijająca się część Warszawy. - Jesteśmy przekonani, że Biedronka w The Warsaw HUB doskonale uzupełni szeroki wachlarz usług i sklepów dostępnych w budynku, a jej oferta przyciągnie zarówno najemców, jak i okolicznych mieszkańców – uważa Marek Wróbel, dyrektor ekspansji Jeronimo Martins Polska.

Biedronka zajmie największą powierzchnię handlową w budynku, będąc jednocześnie jednym z 30 najemców ulokowanych na poziomach -1 i 0.

Współpraca Biedronki z The Warsaw HUB bardzo dobrze obrazuje, w którym kierunku zmierza rozwój projektów biurowych w Polsce. - Deweloperzy stawiają na bardzo kompleksową ofertę swoich inwestycji, które w ten sposób żyją również po godzinach pracy i bardzo dobrze wkomponowują się w otoczenie – stwierdza Mariusz Czerwiak, dyrektor w dziale wynajmu powierzchni handlowych w JLL – firmie, która jest wyłącznym agentem odpowiedzialnym za wynajem powierzchni biurowej, handlowej i usługowej w The Warsaw HUB.

Dla Biedronki oznacza to kolejną prestiżową lokalizację stolicy. Przypomnijmy, że w samym sercu Warszawy, u zbiegu Al. Jerozolimskich i ul. Kruczej, w budynku Centralnego Domu Towarowego znanego jako DH Smyk, od 20 września br. również działa sklep Biedronka. Placówka o powierzchni ok. 800 mkw. odbiega od standardowego wizerunku sklepów dyskontowych - szerokie alejki, jasne oświetlenie, wyraźny podział na kategorie produktów, a nawet muzyka w tle. W oryginalnym wnętrzu można też dostrzec takie detale jak surowa cegła wkomponowana w strukturę elementów wykończeniowych lokalu oraz patynowane i postarzane elementy znajdujące się przy ruchomych schodach i windzie. Szczegóły tutaj.

Kolejna placówka Biedronki odpowiadająca najnowszym standardom sieci właśnie ruszyła (16 listopada) w Dębicy, przy ul. Kościuszki 36. Jest to 6. placówka sieci Biedronka w tym mieście. Sala sprzedaży wynosi ok. 700 m2. W sklepie działa 5 kas, w których można dokonywać płatności gotówką, kartami płatniczymi oraz BLIK-iem.

Placówka przy ul. Kościuszki jest zaprojektowana według konceptu Biedronka 2.0. co oznacza zoptymalizowane, bardziej przystępne dla klientów ustawienie produktów: w sklepie wydzielane są odrębne strefy, np. z pieczywem, owocami i warzywami, kosmetykami, oznaczone zostają także moduły z artykułami promocyjnymi.

Ilona Mrozowska 2847 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }