Rosną Pasaże Tesco

Pasaże Tesco systematycznie zdobywają nowych najemców. Część z nich dodatkową przestrzeń zyskują dzięki pomniejszaniu hal sprzedaży hipermarketów Tesco.

Łukasz Kędzior, kierownik ds. marketingu centrów handlowych w Tesco Polska. 

Pierwszy Pasaż Tesco w Polsce został otwarty w 1999 r. w Częstochowie. W przyszłym roku marka będzie więc świętować jego 20-lecie.  Powierzchnie w częstochowskim centrum Tesco zajmuje kilkunastu najemców. Są to głownie sklepy odzieżowe, z asortymentem RTV/AGD, punkty usługowe oraz gastronomiczne.

Obecnie Pasaże Tesco działają już w 134 lokalizacjach w całej Polsce. Prowadzony jest też remodeling wybranych obiektów. - Pomniejszamy hale sprzedaży hipermarketu, dzięki czemu zyskujemy dodatkową przestrzeń dla nowych najemców. Takie działania przeprowadziliśmy już m.in. w Pasażach przy ul. Kapelanka 54 w Krakowie oraz w Zielonej Górze - mówi Łukasz Kędzior, kierownik ds. marketingu centrów handlowych w Tesco Polska. 

Podkreśla, że są w portfolio pasaże serwisowe z kilkoma najemcami, oraz duże - z wieloma. - Te największe mają powyżej 40 najemców (np. Centrum Handlowe Gocław w Warszawie czy Pasaż Tesco w Zielonej Górze). Średnia powierzchnia Pasaży Tesco to 3000 GLA powierzchni - wyjaśnia Łukasz Kędzior.

W ostatnim czasie grono najemców Pasażów Tesco, w różnych częściach Polski, systematycznie się powiększa. W CH Gocław w Warszawie pojawił się Pop-up store Tchibo. Do CH Tesco w Krakowie w październiku dołączyła Strefa Diet, czyli sieć eko-delikatesów, a w listopadzie Briju - młoda, polska marka oferująca asortyment jubilerski. - Pasaże Tesco nieustannie powiększają swoje grono najemców, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom i wygodzie klientów. Cieszymy się, że pojawiają się u nas takie marki, które dotychczas nie miały punktów w naszych obiektach. To pokazuje, że Pasaż Tesco jest atrakcyjnym miejscem na prowadzenie biznesu - zaznacza Łukasz Kędzior. 

Do wzrostu popularności Pasaży Tesco przyczyniła się m.in. szeroko zakrojona kampania prowadzona od września 2017 r. do czerwca 2018 r. pod hasłem „Bliski sąsiad na wyciągnięcie ręki", w której wzięły udział osoby rozpoznawalne medialnie, czyli Małgorzata Rozenek-Majdan, Paulina Krupińska i Mateusz Gessler. - Celem był upgrage wizerunku sieci oraz wzrost footfall - mówi Łukasz Kędzior.

Kampania obejmowała internet, radio oraz reklamy w prasie i w punktach sprzedaży. Ponadto była prowadzona na billboardach i citylightach w 22 polskich miastach, w których znajdują się główne centra handlowe Pasaż Tesco. Efekt? Prawie 350 publikacji w mediach, które wygenerowały 1,4 mln ekwiwalentu reklamowego. W kanałach social media wynik osiągnął 2,7 tys. publikacji o blisko 10 mln dotarciu.

- Według badania efektywności marki, które przeprowadziliśmy po kampanii markę Pasaż Tesco zna ponad 60% badanych. Od kilku lat prowadzimy komunikację Pasaży Tesco w kontekście sąsiedzkim. Jesteśmy blisko naszych klientów nie tylko ze względu na lokalizację. Oferujemy im kompleksową ofertę zakupową, a dzięki optymalnej powierzchni pomagamy im oszczędzać czas. Jak pokazuje badanie konsumenci cenią markę za różnorodność usług i sklepów, przystępne ceny i częste promocje oraz za przyjazne otoczenie na wspólne zakupy z bliskimi - konkluduje Łukasz Kędzior.



Ilona Mrozowska 4083 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.