Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią

Firmy promują program Mastercard Priceless Specials.

"Nie oceniamy tego, co kupujesz" – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard Priceless Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w  prezentują nietypowe gusta zakupowe klientów. Kampania będzie prowadzona w internecie oraz placówkach Citi Handlowy.

Jej celem jest zachęcenie do założenia konta bankowego lub karty kredytowej w Citi Handlowy i zarejestrowania jej w programie Priceless Specials. Klienci korzystający z promocji mogą zyskać: 15 000 punktów na start w przypadku założenia karty kredytowej Citi Simplicity bądź karty Ultime lub 150 zł przy otwarciu konta Citi Priority.

- Mastercard Priceless Specials to wyjątkowy program lojalnościowy. Jego wyróżnikiem jest między innymi szybkość zbierania punktów, a następnie możliwość wymieniania ich na nagrody. Obecnie w programie uczestniczy już ponad 70 partnerów, u których można zbierać punkty, płacąc kartą Mastercard. Są wśrod nich tak renomowane marki jak m.in.: Carrefour, RTV Euro AGD, Circle K, Decathlon, Gino Rossi czy Cinema City – mówi Marcin Klimkowicz, dyrektor ds. lojalnościowych w polskim oddziale Mastercard Europe.

Do programu Mastercard Priceless Specials można zapisać się za pośrednictwem bankowości internetowej, czyli bez konieczności odwiedzania oddziału banku. 15 000 punktów na start w promocji Citi Handlowy pozwala na wybór spośród wielu nagród z katalogu programu już na samym początku.

Program punktowy Mastercard Priceless Specials jest częścią większej platformy korzyści Citi Specials dla klientów Citi Handlowy. W ramach platformy bank oferuje swoim klientom rabaty u prawie 300 partnerów, nagrody i niespodzianki - w tym przedsprzedaże na koncerty największych światowych gwiazd takich jak Metallica, Pink, Maroon5, Bon Jovi i wielu innych. Na użytkowników platformy Citi Specials czekają także m.in. liczne zniżki na zakupy, specjalne oferty na podróże czy rabaty w dedykowanym programie restauracyjnym.

- Dzięki platformie korzyści Citi Specials posiadacze kart Citi poza szybkim zbieraniem punktów, korzystają dodatkowo z rabatów do -50% u 300 partnerów programu i wielu niespodzianek. Dzięki temu klienci Citi Handlowy płacący kartami Mastercard zyskują podwójnie – mówi Katarzyna Przybyła, szef pionu niezabezpieczonych produktów kredytowych w Citi Handlowy.

Joanna Hamdan 7738 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }