Tak pyszne, że aż strach!

Pod takim hasłem na początku listopada wystartowała nowa kampania reklamowa serków Danio. marka przygotowała także konkursy.

W ramach działań promocyjnych przygotowano spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych.
 
Za koncepcję kreatywną kampanii, produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland.
 
Kampanię uzupełnią działania w internecie na YouTube.
 
Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom zaś zakupem mediów digital - agencja K2. Działania public relations prowadzone są przez wsparcie wewnętrzne firmy Danone.
 
W ramach kampanii reklamowej Danio "Tak pysznie, że aż strach!" w listopadzie odbędą się konkursy w sieci sklepów Abc oraz Delikatesy Centrum, w których do wygrania są skarpetki z wizerunkiem Małego Głoda.
 
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić 3 dowolne produkty Danio, zachować paragon i wykonać zadanie  dedykowane pod daną sieć sklepów. W sieci sklepów Abc należy dokończyć zdanie Głód ma wielkie oczy, bo… zaś w sklepach Delikatesy Centrum wystarczy zastanowić się jaka jest Twoja metoda na wystraszenie Głoda.
Odpowiedź należy wysłać przez stronę www.scarypetki.pl.
 
Konkurs w sieci Abc potrwa od 21 listopada, zaś w sieci Delikatesy Centrum w dniach 22-28 listopada.
 
Za koncepcję kreatywną konkursu odpowiada NAV agency.
 
Joanna Hamdan 7738 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }