Motywowanie przez pomaganie

Sodexo, już po raz trzeci, podjęło współpracę z Polską Akcją Humanitarną i przygotowało limitowaną edycję Karty Podarunkowej z Pajacykiem, która wspiera program dożywiania dzieci Pajacyk.

Sodexo Benefits and Rewards Services, ekspert i lider rynku świadczeń pozapłacowych w Polsce, proponuje firmom prezent gwiazdkowy, który nie tylko będzie atrakcyjny dla pracowników, ale przede wszystkim pozwoli im nieść pomoc potrzebującym dzieciom.

Realizując założenia globalnego programu Stop Hunger, którego celem jest walka z głodem i niedożywieniem na świecie, już po raz trzeci podjęło współpracę z Polską Akcją Humanitarną.

W ramach projektu Sodexo funduje jeden posiłek podopiecznym programu Pajacyk za każde zakupione 10 Kart Podarunkowych z limitowanej edycji Karty z Pajacykiem.

- Mamy świadomość jak ważne jest integrowanie pracowników wokół szczytnych idei i ważnych projektów, które niosą pomoc potrzebującym. Aby pomóc firmom realizować tę misję, po raz kolejny przygotowaliśmy prezent świąteczny, którym można obdarować nie tylko pracowników, ale także podopiecznych Polskiej Akcji Humanitarnej. Co ważne, nie wymaga to od pracodawcy dodatkowych inwestycji czy aktywności. Wystarczy mądrze wybrać prezent gwiazdkowy dla wszystkich zatrudnionych i z dumą dołączyć do grona odpowiedzialnych firm, które wspierają funkcjonujący od 20 lat program Pajacyk. Pamiętajmy, że wspólne działanie ma jeszcze większą moc - mówi Marta Robak, junior product manager w Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce.

Jak zauważa Karina Diłanian-Pinkowicz, kierownik zespołu ds. współpracy z darczyńcami z Polskiej Akcji Humanitarnej z roku na rok Kart z Pajacykiem firmy Sodexo sprzedawanych jest coraz więcej, co oznacza jeszcze więcej posiłków ufundowanych w ramach programu Pajacyk.
 
- Liczymy, że w tym roku pracodawcy wykażą się podobnym zainteresowaniem – dzięki czemu liczba fundowanych posiłków nadal będzie wzrastać - dodaje Karina Diłanian-Pinkowicz.
 
Joanna Hamdan 7738 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }