Kosmetyki w Lidlu w niższej cenie

Od wtorku - 13 listopada - w sklepach sieci trwać będzie akcja promocyjna "Znane marki - ponad 100 kosmetyków do 50% taniej".

W promocyjnych cenach znajdą się zarówno produkty marek własnych Lidla, jak i firmowe producentów.

Klienci będą mogli sięgnąć m.in. po bestseller w pielęgnacji twarzy w sklepach Lidl w Europie krem marki własnej Cien Q10. Przy zakupie trzech kremów, jedna sztuka będzie kosztować 50% taniej – czyli tylko 4,99 zł za 50 ml. W kategorii chusteczek do demakijażu kupując dwa opakowania klienci zapłacą połowę taniej, czyli 1,74 zł za opakowanie 25 szt.

W ofercie promocyjnej sieci znajdzie się kosmetyczny hit – koreańskie kosmetyki takie jak maska do ust z kolagenem marki Pilaten w cenie 1,99 zł czy czarna maska oczyszczająco-napinająca marki Mediheal w cenie 8,99 zł.

W niższych cenach oferowane są kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji całego ciała, na przykład balsam lub mleczko do ciała Cien w cenie 4,99 zł, krem do rąk Garnier w cenie 5,99 zł, żele Palmolive (przy zakupie dwóch sztuk w cenie 5,99 zł) czy mydło do rąk w płynie (przy zakupie dwóch sztuk w cenie 2,00 zł). W ramach superoferty premierowo pojawi się również peeling kawowy marki Body Boom w cenie 6,99 zł.          

Promocja to także okazja, aby zaopatrzyć się w kosmetyki do włosów. Lakier do włosów z keratyną od marki Cien (3,99 zł) nie tylko utrwala fryzurę, ale również – dzięki formule Keratin Power –pielęgnuje i odżywia włosy oraz sprawia, że stają się gładkie. Ponadto formuła zapobiega rozdwajaniu się końcówek włosów oraz chroni szczególnie zniszczone włosy przed wysuszeniem. Klienci będą mogli zakupić również lakiery do włosów marki Taft w cenie 9,99 zł.

W jesiennej odbudowie i wzmocnieniu włosa sprawdzą się również maseczki do włosów Cien Proffesional, które przy zakupie pięciu sztuk kosztować będą 0,95 zł. Natomiast do codziennej pielęgnacji świetnie nada się szampon L’oreal Elseve w cenie 10,49 zł lub odżywka L’oreal Elseve w cenie 7,89 zł.

Promocyjne ceny klienci znajdą również przy półkach z produktami przeznaczonymi do higieny jamy ustnej czy z antyperspirantami. W ofercie sieci znajdziemy szczoteczki do zębów Classic marki własnej Dentalux przecenione o 50% przy zakupie dwóch sztuk – 1,99 zł za 1 opak. Klienci zapłacą również mniej, kupując dwa płyny do płukania jamy ustnej Dentalux – przy zakupie dwóch butelek, jedna sztuka kosztować będzie 2,99 zł. Klienci będą mieli również do wyboru płyn do płukania jamy ustnej Listerine w cenie 10,99 zł. Z kolei kupując trzy dezodoranty w kulce marki Cien, koszt jednej sztuki wyniesie tylko 2,26 zł.

Promocją objęte są antyperspiranty marki Rexona, naturalne kosmetyki od marki Tołpa czy produkty Garnier, Wilkinson i Dove.

Joanna Hamdan 7735 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }