Piotr i Paweł: wychodzimy na prostą!

Pełne zatowarowanie placówek Piotra i Pawła, nowi dostawcy, kampania promocyjna oraz najbliższe plany marketingowe Grupy Piotr i Paweł, w tym nowy program lojalnościowy dla klientów, to - według sieci - pozytywny wynik wdrażanego planu restrukturyzacji poznańskiej sieci.

Zdjęcie: Piotr i Paweł pokazuje pełne półki

- Piotr i Paweł wychodzi na prostą. To widać zarówno w naszych sklepach, jak i po akcjach marketingowych, jakie wdrażamy – zapewnia Marek Miętka, prezes grupy Piotr i Paweł. – Wraca marka własna, wraca szeroki asortyment produktów, w tym fresh food, pojawiają się nowi dostawcy, jednym słowem wracamy do gry. Przed nami najważniejszy okres w branży, stąd kończymy prace nad nowym programem lojalnościowym dla klientów, którzy po prostu liczą na więcej – mówi.

W przygotowaniu jest także remodeling punktów sprzedaży połączony z otwarciem nowego wzorcowego sklepu sieci w Poznaniu. To nie koniec pozytywnych zmian w Piotrze i Pawle. W najbliższym okresie startują realizowane z dostawcami promocje przeznaczone dla klientów oraz kontynuacja akcji marketingowej pod kątem nadchodzących mikołajek i Świąt Bożego Narodzenia. Ruszyła także nowa gazetka Piotra i Pawła, którą można znaleźć w sklepach: http://www.piotripawel.pl/promocje.html#id=3587

Zakończyła się zintegrowana kampania związana z rogalem świętomarcińskim „Nasz świętomarciński więcejpolski”. Piotr i Paweł to sieć, która sprzedaje ponad 25% ogólnej produkcji certyfikowanych rogali świętomarcińskich. Tegoroczne obchody imienin Św. Marcina były również obchodami 100-lecia odzyskania niepodległości Polski. Poznań jest miastem szczególnie związanym z tymi wydarzeniami, m.in. ze względu na wybuch Powstania Wielkopolskiego poprzedzony przyjazdem Ignacego Paderewskiego do stolicy Wielkopolski.–

- Jak pokazał miniony weekend jest to szczególne i bardzo radosne święto dla mieszkańców Poznania. Cieszymy się z tego, jesteśmy polską siecią z tradycjami i pokazaliśmy to w naszej ciekawej kampanii promującej rogala świętomarcińskiego – podkreśla Marek Miętka.

Po objęciu 12 września trzech spółek Grupy Piotr i Paweł postępowaniem sanacyjnym firma wdraża kolejne etapy planu restrukturyzacji. Jednym z zapowiedzianych przez zarząd kroków było zamykanie nierentownych sklepów Piotra i Pawła. Proces ten jest w trakcie realizacji. Zgodnie z zapowiedzią zarządu sieci zamykane są sklepy, które nie przynoszą zysków. –. Pod uwagę wzięliśmy takie czynniki jak: lokalizacja, potencjał i, konkurencja znajdująca się wokół, a także to, czy dany sklep znajduje się w części miasta, gdzie możemy liczyć na naszych docelowych klientów. Nie bez znaczenia, rzecz jasna, była EBITDA – mówi Jakub Karbowiak, wiceprezes i dyrektor finansowy sieci.

Dodaje, że założenia pierwszego etapu planu restrukturyzacji zostaną zrealizowane w grudniu. Równolegle odbyły się już dwie transakcje sprzedaży sklepów, pięć trafiło do sieci Biedronka, dwa sklepy trafiły do sieci Carrefour.

Teraz zarząd Grupy Piotr i Paweł koncentruje działania na kontynuacji kolejnych etapów procesu M&A prowadząc rozmowy z kilkoma inwestorami branżowymi. Firma cały czas funkcjonuje pod nadzorem i w postępowaniu sanacyjnym – co między innymi oznacza, że sieć z mocy prawa reguluje swoje zobowiązania na bieżąco.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }