Coca-Cola zachęca do dzielenia się

Marka włąsnie wystartowała ze świąteczną kampanią "Podaruj radość #jakMikołaj".

Coca-Cola od lat zaskakuje konsumentów, szczególnie z okazji Świąt. Tegoroczny koncept marketingowy otrzyma szerokie wsparcie mediowe oraz sprzedażowe.

Na kampanię złożą się m.in.: nowa reklama TV, tematyczne etykiety ze świątecznymi wyzwaniami dla konsumentów, współpraca z zasięgowymi influencerami czy grudniowa ogólnopolska trasa kultowych ciężarówek.

W TV oraz kinach emitowana jest od 12 listopada tematyczna kopia świąteczna, do której zdjęcia kręcono przez 6 dni w Polsce. W ramach promowania tegorocznego przekazu Coca-Cola "Podaruj radość #jakMikołaj" marka wesprze Szlachetną Paczkę, zapraszając konsumentów do wspólnego dzielenia się dobrem i poświęcenia swojej uwagi drugiej osobie.

Coca-Cola zachęca, aby dostrzegać potrzeby innych. Dlatego zaprasza konsumentów do wspólnego wsparcia idei Szlachetnej Paczki. W tym celu marka przygotowała konkretne narzędzie pomocowe: wystarczy kupić Coca-Cola Original Taste lub Coca-Cola Zero Cukru 0,5 l ze świątecznej edycji, wejść na platformę woah.com, zaakceptować regulamin oraz wpisać kod spod nakrętek, aby aktywować wsparcie finansowe ze strony marki. Każdy zarejestrowany kod ma równowartość 1 zł.

Jednocześnie, 5 listopada Coca-Cola rozpoczęła promocję konsumencką. Wystarczy kupić jeden z wybranych produktów, biorących udział w grze: Coca-Cola Original Taste lub Coca-Cola Zero Cukru o pojemności 0,5 l, zarejestrować się na stronie woah.com oraz wpisać kod spod nakrętki. Kody zmieniają się w punkty i zasilają konto danego użytkownika. Następnie należy dokonać wyboru między nagrodą główną, tj. 4.osobowym wyjazdem do Laponii na spotkanie ze św. Mikołajem, nagrodami specjalnymi przygotowanymi przez digital influencerów jak Maffashion, Blowek, Rezi, Martin Stankiewicz, Abstrachuje oraz Ewę Wachowicz lub gigantycznymi pluszakami polarnymi Coca-Cola.

Świąteczna kampania Coca-Cola wystartowała 12 listopada i potrwa do końca grudnia. Dzięki wykorzystaniu różnych narzędzi i kanałów komunikacji będzie obecna w całej Polsce.

McCANN Worldgroup jest partnerem w obszarze kreacji i produkcji kopii reklamowych. Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom; za koordynację promocji konsumenckiej, kreację i przygotowanie materiałów BTL oraz OOH – agencja reklamowa Fortis. Obsługę w obszarze digital oraz social media powierzono LiquidThread, organizację Świątecznej Trasy Ciężarówek agencji eventowej Pankreator, natomiast działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Joanna Hamdan 7738 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }