Intermarché wspiera lokalne schroniska

Już po raz piąty klienci sieci sklepów mogą pomóc bezdomnym zwierzętom.

Tegoroczna, charytatywna zbiórka karmy jest organizowana w 196 miastach i pomoże 136 schroniskom oraz fundacjom dla zwierząt w całej Polsce i potrwa do 19 listopada. W ramach akcji prowadzony jest również konkurs w mediach społecznościowych ze specjalnym hashtagiem – #WspierajPrzyjaciół.

– Nieprzypadkowo czas naszej zbiórki przypada w porze jesienno-zimowej. Jest to bowiem dla schronisk najcięższy okres w roku. Zimą zwierzęta potrzebują dodatkowych porcji jedzenia, aby utrzymać stałą temperaturę ciała, dlatego zachęcamy naszych klientów do udziału w akcji i przekazania karmy na rzecz pomocy naszym bezdomnym przyjaciołom. Pamiętajmy, że każdy, nawet najmniejszy gest jest tutaj na wagę złota. Wierzymy, że wspólnie jesteśmy w stanie zrobić więcej i pomóc zwierzętom przetrwać zimę – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektor komunikacji i informacji Grupy Muszkieterów.

Aby wziąć udział w akcji wystarczy odwiedzić sklep Intermarché i zostawić produkty przeznaczone dla bezdomnych zwierząt w specjalnie oznaczonych koszach, umieszczonych za strefą kas.

Kampanii towarzyszy także konkurs na najbardziej kreatywny i motywujący post, zachęcający znajomych, by przyłączyli się do akcji. Posty konkursowe należy publikować na Facebooku lub Instagramie w formie tekstowej, graficznej lub wideo i dodać do nich specjalny hashtag – #WspierajPrzyjaciół. Celem inicjatywy jest dotarcie do jak największej liczby osób, które zechcą pomóc lokalnym schroniskom, a także znalezienie nowych domów dla bezdomnych psów i kotów. Najciekawsze pomysły zostaną nagrodzone bonami na zakupy w Intermarché o wartości 100 zł. Lista zwycięzców zostanie podana najpóźniej 3 grudnia na fanpage’u Intermarché.

Tegoroczna zbiórka karmy dla zwierząt jest już piątą organizowaną przez Grupę Muszkieterów i przebiega pod patronatem marki Canaillou oraz Fundacji Grupy. W ciągu 4. poprzednich edycji akcji w sklepach Intermarché zebrano w sumie blisko 84 tys. kg karmy dla zwierząt i przekazano je lokalnym schroniskom.

Joanna Hamdan 7733 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }