Carrefour.pl z darmową dostawą

Kupujący na platformie będą mogli skorzystać z tej opcji do 30 listopada.

Promocją zostało objętych ponad 20 tys. produktów niespożywczych z oferty sieci oraz zewnętrznych sprzedających, którzy współpracują z Carrefour w modelu marketplace.

Aby ułatwić kupującym znalezienie produktów podlegających aktualnie promocji, w serwisie Carrefour.pl pojawiła się nowa kategoria – darmowa dostawa – zawierająca wszystkie produkty z promowaną opcją. Dodatkowo, kategoria podzielona jest na subkategorie tematyczne.

- To już kolejna odsłona akcji „Darmowa dostawa na Carrefour.pl” – mówi Michał Wójcik, head of marketplace w Carrefour Polska. Poprzednia, wiosenna edycja cieszyła się niezwykle dużym zainteresowaniem klientów, a pozytywne opinie zebrała również wśród uczestniczących w niej zewnętrznych dostawców. Stąd również tym razem przyłącza się do niej duża grupa naszych partnerów - tych, którzy brali udział we wcześniejszej akcji, jak również nowych – dzięki czemu klienci Carrefour.pl będą mogli wybierać wśród jeszcze bogatszej, różnorodnej oferty – dodaje Wójcik.

Darmowa dostawa realizowana będzie za pośrednictwem firm kurierskich.

Warto pamiętać, że w ramach rozwiązania click&collect, kupując produkty od sprzedawcy Carrefour, klienci mogą zawsze odebrać swoje zamówienia w hipermarketach i supermarketach sieci bez dodatkowej opłaty. Od niedawna rozwiązanie testowane jest również w wybranych sklepach osiedlowych w Warszawie.

Joanna Hamdan 7548 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }