Auchan wprowadził aplikację dla dzieci

Jednocześnie na półkach sieci pojawiły się zabawki pod marką własną One Two Fun.

One Two Fun to nazwa nowej marki własnej zabawek sieci Auchan.  Oferta marki dzieli się na trzy kategorie wiekowe - najmłodsi (od 0 do 36 miesięcy), dzieci (od 3 do 12 lat) i młodzież (powyżej 12 lat). Przez taki podział sieć chce zlikwidować  tradycyjny podział zabawek dla chłopców i dziewczynek.

Drugą nowością jest aplikacja mobilna Auchan Kids, pierwsza taka wprowadzona w naszym kraju przez sieć handlową. W katalogu zabawek “Magia zabawek” za pomocą aplikacji można zeskanować stronę i dzięki interaktywnym przyciskom zyskać dostęp do animacji wideo i augmented reality dla wybranych zabawek. Można też dodać wybrany produkt do listu do Świętego Mikołaja, który może zostać wysłany na adres mailowy rodziców. Aplikacja oferuje też grę.

Gracz zdobywa punkty, które dają dostęp do opowieści świątecznych. Aplikację zbudował francuski start-up, którego nazwy Auchan nie zdradził. Darmowa aplikacja Auchan Kids jest do pobrania w sklepie AppStore i Google Play. Auchan nie planuje kampanii wspierającej nową markę i aplikację.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }