OSM Piątnica. Jogurty typu greckiego

W nowej odsłonie.

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy wprowadziła na rynek jogurty typu greckiego w nowym wydaniu. Zastąpiły one znane wcześniej produkty. Poza odświeżeniem wyglądu opakowań, zmieniono także skład oraz wprowadzono nowe warianty smakowe.

Wprowadzając zmiany w recepturze, OSM Piątnica odpowiada na wzrost zainteresowania produktami klasy premium – o prostym składzie i z „czystą etykietą”. W całej linii jogurtów greckich, poza wariantem naturalnym, dodano niewielką ilość tłuszczu. Wcześniejsza wersja 0% zawiera teraz 2,4% tłuszczu, dzięki czemu jogurty mają bardziej gęstą i aksamitną konsystencję. Wzbogacenie składu o tłuszcz – nośnik smaku i witamin A, D oraz E pozytywnie wpływa na wartość odżywczą produktu. Jednocześnie obniżono zawartość cukru z 12 do 10 g, zwiększając za to zawartość owoców w składzie. Dodano również dwie, innowacyjne wersje smakowe - zaskakujące połączenie gruszki z morelą oraz wiśni z dodatkiem wanilii. W każdym produkcie gramatura, temperatura przechowywania oraz okres przydatności do spożycia – pozostają bez zmian.

Odświeżenie linii jogurtów greckich obejmuje także projekt nowych opakowań – szata graficzna podkreśla przede wszystkim smakowitość oraz wyjątkową kremowość produktu. Na wieczku bardziej wyeksponowano konsystencję jogurtu oraz zawartość soczystych owoców – postawiono na apetyczną prezentację składu. Wyróżnikiem nowych opakowań jest także charakterystyczny, grecki wzór w błękitnym odcieniu.

Wprowadzenie nowej odsłony jogurtów typu greckiego wspiera silna kampania marketingowa. To przede wszystkim kolejny spot telewizyjny z cyklu „Z Piątnicy, no bo skąd”. Główna bohaterka reklamy, Pani Eugenia, tym razem prezentuje zalety nowych jogurtów, podkreślając bogactwo smaku w warstwie owoców oraz wyjątkową kremowość „jogurtowej pierzynki”, akcentuje również pojawienie się dwóch zupełnie nowych wariantów smakowych. Poza emisją spotów reklamowych w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, równolegle prowadzona jest także kampania Digital, kampania w social media, a także działania PR.

Joanna Hamdan 7531 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }