ASM Group ma 30 nowych klientów

W ciągu ostatnich trzech miesięcy spółki należące do ASM Group pozyskały łącznie 33 nowych klientów w pięciu krajach europejskich. Adam Stańczak, prezes ASM Group, zapowiada mocny IV kwartał i utrzymanie dwucyfrowego wzrostu. Nie wyklucza też kolejnych akwizycji.

Na zdjęciu: Adam Stańczak, prezes ASM Group

W trzecim kwartale 2018 r. wszystkie spółki zależne giełdowego ASM Group pozyskały łącznie 40 nowych kontraktów, w tym 33 nowych klientów w pięciu krajach europejskich tj. w Polsce, Austrii, Niemczech, Szwajcarii a także we Włoszech. Wśród nich znalazły się największe globalne marki m.in. Nokia, Mapei, Bacardi-Martini, De’Longhi, Nutricia, Lindt, Philadelphia.

Adam Stańczak, prezes ASM Group, zapowiada utrzymanie dwucyfrowego zwiększenia wyników za sprawą wzrostu organicznego i dalszej konsolidacji wszystkich spółek portfelowych.

- Utrzymanie dynamicznego tempa rozwoju to dla nas priorytet. Pozyskanie tak licznej grupy nowych klientów przez spółki z Grupy w Europie zapewni kontynuację wzrostu w II półroczu 2018 r. To też dowód na to, że szybka ekspansja polskiej spółki na rozwiniętych, europejskich rynkach jest jak najbardziej możliwa – podkreśla prezes ASM Group.

Od momentu przejęcia w czerwcu br. niemieckiej grupy Vertikom, ASM Group integruje działalność operacyjną swoich spółek zależnych, czego pierwszym efektem jest pozyskanie kilkudziesięciu nowych klientów. Oddział Vertikom Group w Szwajcarii w ostatnim kwartale zdobył pięć kontraktów dla trzech marek: Belvita, Milka (Mondelez), Philadelphia (Zott), z którymi dotychczas współpracowały spółki Grupy w Polsce tj. Gruppo Trade Service (Mondelez i Zott) i ASM Sales Force (Mondelez).

Podobnie włoska spółka Trade, należąca do grupy, pozyskała nowego klienta Lindt, z którym współpracuje Gruppo Trade Service na terenie Polski. Gruppo Trade Service zrealizowała także kolejne kampanie m.in. dla takich marek jak L’Oreal, Herbapol, IDS Borjomi Europe, Energizer i Nutricia.

- Nowi klienci to efekt intensywnej integracji biznesów należących do ASM Group i wykorzystania naszych przewag na zagranicznych rynkach i wsparcie przy przetargach - zaznacza Adam Stańczak. - To stała wymiana wewnętrzna know-how oraz wzmocnienie i poszerzenie kompetencji w spółkach należących do Grupy. Rozwijamy przy tym innowacyjne rozwiązania dla dotychczasowych usług – dodaje.

Zapowiada więc, że ASM Group będzie realizować dla nowych klientów usługi nie tylko z zakresu merchandisingu, kampanii promocyjnych, ale także digital marketingu, jak również opracowania designu strony www i promocyjnego spotu wideo. Grupa implementuje również kolejne usprawnienia wewnętrzne, dzięki którym procesy obsługi klientów spółek zależnych osiągają najwyższy poziom jakości na wszystkich obsługiwanych przez ASM Group rynkach.

ASM Group jest istniejącą od 20 lat polską spółką holdingową, specjalizującą się w świadczeniu kompleksowych usług outsourcingu i wsparcia sprzedaży. Zarządza grupą kapitałową, w skład której wchodzą spółki zależne prowadzące działalności na terenie Polski (ASM Sales Force Agency, GreyMatters, Gruppo Trade Service Polska, Largo Group, Financial Service Solutions), Włoch (Trade) oraz w krajach DACH - Niemiec, Austrii i Szwajcarii (Verticom Group). Łącznie na wszystkich rynkach spółki ASM GROUP obsługują ponad 1500 klientów.

Przychody Grupy po pierwszym półroczu br. wzrosły o 47,5 proc. osiągając wartość 131,5 mln zł. Zysk z działalności operacyjnej zwiększył się o 17,5 proc. do 4,66 mln zł, natomiast zysk netto z działalności kontynuowanej zwiększył się o 49,2 proc. do 3,08 mln zł. ASM Group jest notowana na rynku głównym GPW od 2016 r.

Katarzyna Pierzchała 2314 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }