Druga odsłona Słodziaków

5 listopada do sklepów sieci Biedronka trafiła druga część opowieści o przygodach sympatycznej paczki przyjaciół. Na leśną polanę zawitała jesień, pojawił się też tajemniczy gość, który uwielbia przyjęcia.

Książkę z kolejnymi przygodami paczki przyjaciół pt. "Gdy jesień nastanie na leśnej polanie, czyli nowe przygody Gangu Słodziaków", podobnie jak pierwszą część książki, można odebrać za darmo po zebraniu 15 naklejek w ramach akcji Gang Słodziaków lub kupić w cenie 9,99 zł.

- Pierwsza część przygód szóstki przyjaciół pt. "Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków" odniosła spektakularny sukces. Książka trafiła do rąk ponad pół miliona klientów naszej sieci. Docierały do nas sygnały, że nasi klienci czują niedosyt. Przygotowaliśmy więc nowe, jesienne wydanie opowieści, którą oddajemy w ręce czytelników z nadzieją, że ona także podbije serca klientów sieci Biedronka – mówi Bartłomiej Jarzyna, kupiec odpowiedzialny za ofertę książek w sieci Biedronka.

"Gdy jesień nastanie na leśnej polanie…" napisała Renata Piątkowska, a ilustracje stworzył Wojciech Stachyra, czyli autorzy poprzedniej części publikacji. Pierwsza książka trafiła już do 560 tys. klientów Biedronki.

Wraz z nową książką do sklepów sieci Biedronka trafił także specjalny zestaw, w którym znaleźć można kolorowy plakat w rozmiarze XXL przedstawiający Gang Słodziaków, kolorowankę XXL oraz nowe opowiadanie na dobranoc pt. "Wyścig". Cena zestawu wynosi 4,99 zł.

W związku z wprowadzeniem do sklepów drugiej części książki o przygodach Gangu Słodziaków w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN oraz w kanałach dziecięcych od 5 listopada pojawił się spot reklamowy. Można go też obejrzeć na oficjalnym kanale sieci w serwisie YouTube pod adresem: www.youtube.com/SklepyBiedronka.

Agencją odpowiedzialną za kampanię jest Duda Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

Joanna Hamdan 7531 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }