E-sklep Pierre Fabre Dermo-Cosmetique już działa

22 października 2018 r. globalny producent dermokosmetyków Pierre Fabre Dermo-Cosmetique uruchomił pierwszy e-sklep w Europie.

Wyłącznym partnerem logistycznym e-commerce marki w Polsce został OEX E-Business.  W ramach umowy spółka z Grupy OEX odpowiada za kompleksową obsługę logistyczną e-commerce Pierre Fabre Dermo-Cosmetique w Polsce. Współpraca obejmuje także prowadzenie sprzedaży w imieniu klienta oraz doradztwo z zakresu digitalizacji sprzedaży.

– Cieszymy się, że Pierre Fabre Dermo-Cosmetique docenił potencjał naszych usług w budowaniu sprzedaży online. Nasz unikatowy model end2end wspiera klientów na każdym etapie procesu digitalizacji sprzedaży – mówi Artur Wojtaszek, prezes OEX E-Business

Obsługa logistyczna e-sklepu Pierre Fabre jest realizowana w nowoczesnym centrum magazynowym OEX E-Business – Logistics HUB – pod Warszawą. Centrum pracuje w modelu 24/7, oferując klientom realizację procesów z naciskiem na customer experience.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z OEX E-Business ze względu na kompleksową ofertę oraz nowoczesne operacje i magazyn. Nasze plany obejmują globalny rozwój sprzedaży w modelu omnichannel, z tego powodu zależało nam na wyborze partnera posiadającego zasoby i kompetencje do realizacji takiego projektu wspólnie z nami – powiedział Philippe Coudiere, dyrektor generalny Pierre Fabre Dermo-Cosmetique.

Firma Pierre Fabre Dermo-Cosmetique na początku października otworzyła w Warszawie pierwszy w Polsce sklep stacjonarny, który umożliwia testowanie produktów i uzyskanie informacji na ich temat od konsultantów.

Według raportu "Rynek dermokosmetyków w Polsce 2018. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2018–2023" przygotowanego przez PMR, sprzedaż dermokosmetyków będzie rosła szybciej w innych kanałach sprzedaży niż apteki i drogerie.

– W procesie sprzedaży dermokosmetyków bardzo ważna jest komunikacja z konsumentem. Tego typu produkty często wymagają profesjonalnych konsultacji i doradztwa. Integracja kanału online i sklepu stacjonarnego zapewni konsumentom wygodę zakupu i jednoczesny dostęp do wiedzy ekspertów – powiedział Łukasz Wysokiński, business development director w OEX E-Business.

Grupa Pierre Fabre to producent popularnych w Polsce i na świecie dermo kosmetyków marek takich jak Avene, Galenic, Elancyl, Klorane, Aderma, Ducray i Rene Furterer. Misją firmy jest holistyczne podejście do zdrowia i urody. Pierre Fabre Dermo-Cosmetique inwestuje w badania i rozwój, które mają na celu stworzenie innowacji w oparciu o naturę. Jednym z celów Grupy jest dalsza globalna ekspansja i rozwój na rynkach zagranicznych. Sklep internetowy uruchomiony w Polsce jest drugim serwisem e-commerce Grupy, pierwszy wystartował rok temu w Korei Południowej.

Magdalena Weiss 1657 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }