Druk w służbie handlu

OKI Europe, podczas targów RetailShow 2018, zaprezentuje materiały drukowane dzięki którym można wyróżnić się na tle konkurencji czy przyciągnąć i skupić uwagę klienta.

Aby zwiększyć marże, zaufanie, satysfakcję i lojalność klientów, sprzedawcy muszą m.in. nieustannie odświeżać swoją ofertę, zapewniać ciekawe promocje i dbać o odpowiednią komunikację. Efektywne oznaczenie sklepu to potężne narzędzie, zwłaszcza w przypadku zwiększania odwiedzalności. Z badań wynika, że większość decyzji podejmowanych przez konsumentów ma miejsce w punkcie handlowym lub usługowym, dlatego tak istotne w komunikacji w branży detalicznej są kolorowe i atrakcyjne wydrukowane materiały rozmieszczone w przestrzeni sklepu.

Pomocne są więc wielofunkcyjne drukarki, np. OKI Europe. Będzie się można z nimi zapoznać 14-15 listopada br. w Warszawskim Centrum Expo XXI na targach RetailShow 2018.

Dzięki kolorowym urządzeniom OKI można drukować na miejscu, na żądanie i w dowolnym momencie plakaty, banery, etykiety sklepowe, etykiety cenowe, naklejki na szyby, billboardy, oznakowania podłogowe, biuletyny, ulotki i inne oznaczenia sklepowe. Drukowanie na miejscu oznacza brak ograniczeń w postaci minimalnej wielkości zamówienia, a więc i brak niewykorzystanych materiałów i konieczności ich magazynowania. Do tego maksymalnie skraca czas przygotowania potrzebnych materiałów. Ceny i promocje można dostosować do określonej pory, klienta lub sklepu, zwiększając wydajność i wartość transakcji w celu zwiększenia sprzedaży. Daje to możliwość błyskawicznej reakcji na zmiany rynkowe związane ze stanem magazynowym lub działania konkurencji. Pozwala to też na oszczędności. Koszty i dolne limity niewielkich projektów są często wysokie przypadku zlecania takich prac na zewnątrz. Drukując takie materiały we własnym zakresie można znacznie zoptymalizować koszty wydruków.

Na RetailShow OKI Europe zaprezentuje na nich m.in. kolorową drukarkę C833, czyli urządzenie wielofunkcyjne z serii MC800 oparte na otwartej platformie OKI sXP, aplikację Sendys Explorer do zarządzania obiegiem dokumentów, oprogramowanie Template Manager do tworzenia materiałów marketingowych, nośniki i akcesoria wspierające ekspozycję materiałów drukowanych w miejscu sprzedaży.

Aby zapoznać się z szeroką gamą możliwości, jakie niesie ze sobą druk w placówce handlowej, można skorzystać też z aplikacji na smartfony OKI AR Showroom lub odwiedzić wirtualny showroom OKI na stronie www.okishowroom.com. Aplikacja OKI AR Showroom dzięki zastosowaniu rzeczywistości rozszerzonej pozwala wizualizować urządzenia OKI oraz materiały do komunikacji wizualnej we własnym środowisku sprzedaży detalicznej.

 

 

Katarzyna Pierzchała 2314 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }