Rozenek i Majdan w kampanii Avonu

Autorem telewizyjnych, świątecznych spotów Avonu jest Marcin Tyszka. Głosu udzielił Wiktor Zborowski.

Wystartowała świąteczna kampania Avon "Kisses for Christmas", w której udział biorą ambasadorka marki – Małgorzata Rozenek-Majdan oraz jej mąż Radosław Majdan. Autorem telewizyjnych spotów jest Marcin Tyszka. Głosu udzielił Wiktor Zborowski. Efektem współpracy Avonu z Marcinem Tyszką, reżyserem spotów, jest 5 filmów.

Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan pojawili się również w świątecznym katalogu Avonu, do którego zdjęcia wykonała Marlena Bielińska. Będzie on dostępny od 8 listopada.

Kampania 360° wystartowała 5 listopada. Spoty telewizyjne są emitowane na antenie głównej TVP, Polsat i TVN oraz w kobiecych kanałach tematycznych. Kampania świąteczna, poza katalogiem i spotami TV, obejmuje także PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych. Ambasadorzy marki będą doradzać, jakie prezenty świąteczne wybrać z oferty Avonu. Za pomocą interaktywnego chatbota na Messengerze będzie można "porozmawiać z Małgosią, Radkiem, a może nawet słynnymi pieskami pary – Pannami Prosie, bo przecież w święta nawet zwierzęta mówią ludzkim głosem". Zabawa ruszy 12 listopada.

Małgorzata Rozenek-Majdan została ambasadorką marki Avon w sierpniu 2018 r. Pierwszy raz pojawiła się na okładce katalogu Avon we wrześniu i tym samym dołączyła do obecnej ambasadorki marki Małgorzaty Kożuchowskiej.

Firma Avon Cosmetics Polska powstała w 1992 r., początkowo stawiają głównie na sprzedaż bezpośrednią, czyli poprzez konsultantki. Obecnie produkty firmy sprzedawane są również poprzez sklep internetowy.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }