Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Absolut pełen miłości!

Kampania Love Over Hate po raz kolejny zaskakuje.

Coraz częściej dotyka nas zjawisko hejtu. W postaci obraźliwych haseł wypisywanych na murach i ścianach zalewa ulice i miasta, ale co najgorsze potrafi zaśmiecić serca. Na szczęście chociaż walka z hejtem bywa trudna jest możliwa. Gdzie szukać antidotum? W najpiękniejszym i najsilniejszym uczuciu, jakim jest miłość. To ona inspiruje do zmieniania życia na lepsze, do odważnych czynów i niespotykanej kreatywności. Ta myśl przyświeca marce Absolut, która od kilku miesięcy wspiera kampanię społeczną Love Over Hate. Nadszedł jej wielki finał.

Wybrane miejsca z Polski zostały oczyszczone z negatywnych haseł, a usunięta z nich farba posłużyła Pawłowi Swanskiemu do stworzenia murala w centrum Warszawy. Teraz kolej na „kropkę nad i”! Na zwieńczenie kampanii Love Over Hate, marka Absolut przygotowała wyjątkową edycję butelki, symbolizującej miłość, kreatywność i odwagę w stawianiu czoła hejtowi. Widniejące na niej słowo „MIŁOŚĆ” w kilkudziesięciu językach świata, pokazuje, że to uczucie nie zna granic i jest silniejsze niż jakiekolwiek podziały.

Napisy na butelce, do których stworzenia posłużyła zebrana wcześniej farba istnieją w dwóch wersjach kolorystycznych – różowej i zielonej. Sam design butelki jest spójny z globalną wizją marki i kampanią Love Over Hate. Symbolizuje odwagę i kreatywność, niezbędne do wywołania pozytywnej zmiany.

Tak jak w przypadku wszystkich wódek Absolut, najnowsza edycja limitowanej butelki została wyprodukowana w okolicach miasteczka Åhus – w Szwecji. Zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Szkło wykorzystane w produkcji, aż w 70% jest szkłem pozyskanym z recyklingu (z poprzednich edycji butelek limitowanych). Materiał pochodzi z lokalnej huty znajdującej się w pobliżu miasteczka Limmared. 

Joanna Hamdan 7531 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }