Oshee obniża zawartość cukru

Jest to następny krok firmy, po ogłoszonym we wrześniu całkowitym wyeliminowaniu oleju palmowego z batonów tej marki.

Oshee podjęło kolejne zobowiązanie w ramach wdrażanego programu ulepszania składów oferowanych produktów. Firma obniża zawartość cukru w swoich produktach. Zmiany obejmą całe portfolio marki.

We wrześniu br. firma całkowicie wyeliminowała natomiast olej palmowy ze wszystkich batonów w swoim portfolio, zastępując go olejem kokosowym i canolą (rzepakiem).

Jak zapewnia Oshee, produkty firmy charakteryzują się teraz krótkim składami pozbawionymi ulepszaczy takich jak konserwanty, słodziki, barwniki oraz szkodliwy syrop glukozowo-fruktozowy, który zastąpił cukier trzcinowy.

Oshee działa na rynku  produktów funkcjonalnych. W portfolio firmy znajdują się m.in.: napoje izotoniczne, napoje funkcjonalne oraz seria produktów witaminowych takich jak batony musli i proteinowe, musy funkcjonalne. Marka obecna jest już w 45 krajach na 6 kontynentach.

Joanna Hamdan 7548 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }