Zalando rusza ze świąteczną kampanią

Lokalne aktywacje zainaugurują kampanię na każdym z 17 rynków, na których obecne jest Zalando. Kampania pod hasłem “Święta. Zawsze modnie" ruszy 11 listopada na Zalando.pl.

W reklamie szeroki asortyment oferowany przez Zalando prezentowany jest przez aktorów ubranych na różne okazje: na przykład w ciepłe swetry lub stylizacje wieczorowe. Spot ukazuje kolejno wszystkich bohaterów chóru – od najmłodszych dzieci po osoby starsze, kończąc na 106-letnim Harrym, który kołysze niemowlę w ramionach.

Kampanię wyreżyserował brytyjski reżyser Jake Nava, znany ze współpracy między innymi z Beyoncé i Adele. Natomiast za produkcję odpowiada amsterdamska agencja kreatywna Wieden+Kennedy. Zdjęcia kampanijne wykonał londyński duet fotograficzny Hill & Aubrey, przedstawiają serię scen znanych z okresu świątecznego.

Sceny nakręcone na potrzeby spotu telewizyjnego, materiału video dystrybuowanego w internecie i wersji kinowej są główną osią kampanii digitalowej oraz bazą kreacji reklamowej w druku, outdoorze i w kanałach własnych Zalando.

Lokalne aktywacje zainaugurują kampanię na każdym z 17 rynków, na których obecne jest Zalando. Kampania pod hasłem “Święta. Zawsze modnie” ruszy 11 listopada na Zalando.pl.

Joanna Hamdan 7548 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }