Piotr i Paweł z nową kampanią i planami

"Nasz Świętomarciński więcej polski" - pod takim hasłem startuje nowa kampania marketingowa poznańskiej sieci Piotr i Paweł. Już niedługo startuje też nowy program lojalnościowy sieci i remodeling punktów sprzedaży z otwarciem nowego wzorcowego sklepu sieci w Poznaniu.

Rogal świętomarciński to tradycyjny przysmak, którym w Poznaniu świętowane są imieniny św. Marcina. Prawdziwy rogal to nie tylko odpowiedni dobór składników, ale także tradycyjna receptura, której przyznany został certyfikat oryginalności.

Swój smak zawdzięcza on ciastu francuskiemu - delikatnemu i złożonemu z wielu warstw - a także nadzieniu, na które składają się biały mak, migdały oraz bakalie. Wszystko to dopełnia pokrywająca rogala warstwa lukru i mielonych orzechów.

Tegoroczne obchody imienin św. Marcina to także obchody 100-lecia odzyskania niepodległości Polski. Poznań jest miastem szczególnie związanym z tymi wydarzeniami, m.in. ze względu na wybuch Powstania Wielkopolskiego poprzedzony przyjazdem Ignacego Paderewskiego do stolicy Wielkopolski. 100-lecie odzyskania niepodległości to w związku z tym motyw przewodni kampanii, z którą startuje Piotr i Paweł.

– Jest to szczególne święto tak dla mieszkańców Poznania, jak i dla wszystkich Polaków. Jesteśmy polską siecią z tradycjami i chcemy to pokazać w naszej ciekawej kampanii promującej rogala świętomarcińskiego – podkreśla Marek Miętka, prezes sieci Piotr i Paweł. – Tak jak zapowiadaliśmy, tak robimy: zmieniamy się i restrukturyzujemy, wychodzimy do klientów ciekawą akcją marketingową. Piotr i Paweł wraca do swoich korzeni i chcemy stanowczo powiedzieć – byliśmy, jesteśmy i będziemy na rynku – dodaje.

Dodaje przy tym, że Piotr i Paweł to sieć, która sprzedaje ponad 25 proc. ogólnej produkcji certyfikowanych rogali świętomarcińskich. - Prezentujemy oryginalne ilustracje nawiązujące do postaci historycznych w obecności głównego bohatera, czyli rogala świętomarcińskiego. Oczywiście wszystko z przymrużeniem oka – podkreśla Aleksander Rosa, rzecznik sieci Piotr i Paweł. – Ważne jest dla nas hasło – „więcejpolski” oznaczający to, że rogal jest nie tylko lokalnym, wielkopolskim specjałem, ale przede wszystkim kulinarnym elementem polskiego dziedzictwa. Jeżeli wzbudzimy przy tym kontrowersje, tym lepiej – podkreśla.

Bilboardy zawisną m.in. w Poznaniu, Trójmieście, Warszawie, Bydgoszczy, Radomiu czy Rzeszowie.

To nie koniec zmian i wyjścia do konsumentów, jakie szykuje sieć Piotr i Paweł – już niedługo startuje nowy program lojalnościowy i remodeling punktów sprzedaży z otwarciem nowego wzorcowego sklepu sieci w Poznaniu.

Sieć jest w restrukturyzacji, o czym pisaliśmy m.in. tutaj.

Katarzyna Pierzchała 2314 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }