PepsiCo wchodzi w superfood

Producent nie szczędzi wydatków na działania środowiskowe i prozdrowotne. W tym tygodniu kupił start-up zajmujący się produkcją naturalnych produktów roślinnych.

Health Warrior, bo tak nazywa się zakupiona firma, została założona przez trzech przyjaciół po lekturze książki Christophera McDougalla "Born to run" (urodzeni, by biegać), opisującej tajemnicze meksykańskie plemię Indian Tarahumara, którzy są najlepszymi biegaczami długodystansowymi na świecie, a podstawę ich diety stanowią nasiona chia.

Stąd pomysł na sprzedawanie odżywczych batoników z nadzieniem z superfoodu, takim jak pestki dyni, komosa ryżowa, miód z dziko rosnących kwiatów, i, oczywiście nasiona chia.

- Zakochaliśmy się w firmie Health Warrior ze względu na to, że wytwarza proste przekąski o wysokich wartościach odżywczych i zarazem wspaniałym smaku - powiedział Seth Kaufman, prezes PepsiCo North America Nutrition.

To pierwszy projekt w ramach nowego działu firmy The Hive (ul). Został on powołany w sierpniu br. jako rodzaj inkubatora - w celu rozwijania mało znanych i początkujących marek. Ta inicjatywa to reakcja na globalne trendy konsumenckie.

- Health Warrior jest megatrendy. Coraz więcej osób przestawia się na diety roślinne, szuka czystej i krótkiej etykiety czy obniżonej zawartości cukru - komentuje Kaufman i dodaje, że choć to pierwszy taki nabytek, to na pewno nie ostatni.

Magdalena Weiss 1657 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }