Chorten promuje patriotyzm konsumencki

Okrągła rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości to także stulecie niezależnego polskiego handlu, o czym przypomina Grupa Chorten w społecznej kampanii.

"Kocham Polskę – kupuję w polskich sklepach" to hasło od lat promowane przez Grupę Chorten zrzeszającą już ponad 1400 sklepów partnerskich.

Od 31 października do 12 listopada mieszkańcy Podlasia i Lubelszczyzny mogą je zobaczyć na prawie 50 billboardach. Spoty emitowane są także na telebimach w Białymstoku oraz na monitorach w placówkach handlowych.

- W wielu krajach Europy polityka jest taka, że rodzimy handel jest uprzywilejowany i nie widać takiej wszechobecności zagranicznych sieciówek - uważa Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten. - U nas natomiast musimy mocno walczyć o utrzymanie się na rynku, choć odprowadzamy tu podatki, zatrudniamy ludzi i bardzo dobrze współpracujemy z producentami, co ma bezpośrednie przełożenie na polską gospodarkę. Dlatego Grupie Chorten zależy, by nie tylko handlować, ale i budować świadomość klientów, że mogą decydować o przyszłości polskiego handlu tradycyjnego. 100-lecie niepodległości to dobry moment do refleksji, że patriotą można być także na zakupach – podkreśla Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.

Grupa Chorten wywodzi się z Podlasia. Swoją pozycję na rynku buduje od 2009 r.

Joanna Hamdan 7531 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }